28 Aralık 2016 Çarşamba

Maydanoz Time : February

Herkese merhabalar efenim ...

Yine bir Emma Roberts filmi ve yine beynim yandı ama yinede en sonunda filmden tatmin olamadım.Aslında bu bir Korku-Gerilim filmi ama bir iki sahen dışında sürekli bir gereksiz gerilim müziği dışında insanı geren bi tarafı yok maalesef bu arada Emma Roberts'a ikizi gibi benzeyen bir hatunu keşfetmiş oldum Lucy Boynton ! Filmin ilk başlarında Emma zannettim resmen kızı sonradan Emma gelince karıştırdığımı anladım alta fotoğraflarını koydum sizce de çok benzemiyorlar mı :D 

Neyse efenim gelelim filme bu yağmurlu-karlı soğuk havalarda aslında izlenmesi ideal bir film olabilir ama emin olun bu filmden daha güzel filmlerde bulabilirsiniz sırf Emma oynuyor diye izlediğim vasatın biraz üstü olan sahneleri acayip yavaş ilerleyen bir filmdi.

3 kızın başından geçen bir okuldaki olayları anlatıyor.Ama olaylar birbiriyle tam bağdaştırılıp kesin bir sonla bitmiyor seyircinin algılamasına bırakılmış.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kore Dizisi : My Lovely Liar

Herkese merhabalar efenim, Bayramın son günündeyiz.Dün ve dünden önce ki geziyordum o yüzlerden buralarla ilgilenemedim.Bugün evde dinlenmec...