15 Kasım 2016 Salı

Maydanoz Time : Etkinlik - TOG ile Huzurevi Ziyareti !

Herkese merhabalar efenim ...

Balıkesir'de son günüm yarın İzmir yolcusuyum ! Eh vizelerinden son günü haliylen yarın sabah verip vınn gidiyorum haliylen.

Daha önce yapılan ancak daha yeni yazabildiğim bir Toplum Gönüllüleri Etkinliğinden bahsetmek istiyorum sizlere daha önce hiç huzurevine gitme fırsatım olmamıştı.TOG ile daha önce yapmak istediğim ama bir türlü yanıma yardakçılar bulup gidemediğim tek başıma da gitmeyi çekindiğim bir yerdi.Bandırma TOG ekibi ile de ortak bir çalışma yaptık hem onlarla kaynaştık hem de bi çalgı çengi ekibi de getirdik huzuevini resmen düğün yerine çevirdik :) Halaylar,horonlar,göbek atmalar hatta bi dede bize kaşık bile oynadı bi dede de eline aldı dümbeleği güzel havalar patlattı bizlere bi teyzede ortamıza geçip hepimize taş çıkardı vallahi.

Uzun zamandır hem insanları hem de kendimi bu kadar eğlendirdiğimi hatırlamıyorum.Onlar orada  kadar hasta,yaşlı ve yalnızlar ki.Çok komik ve eğlenceli geçirdiğimiz vakitlerin yanında hüzünlü zamanlarda geçirdik elbette hele de ben zaten çok duygusal bir insanım biri acıklı bir şey söyledi mi hiç durmama hemen ağlarım (nasıl psikolojik danışman olacaksam artık neyse hayırlısı bakalım).

Bi teyze ile muhabbet ederken aynen şöle dedi bana : "Anan var mı kızım?"
"Allah'a şükür var teyze."
"Aman aman sen sen ol ananı böyle bi yere atma sakın." dedi.İçin için döktüm resmen gözyaşlarımı odama gidince hemen anacağımı arayıp ağladım ve onu asla bi huzurevine göndermeyeceğimi söyledim :/ Canım anacağım benim ...

Aslında orada gayet iyi bakıyorlar hasta bakıcılar,staj yapan genç arkadaşlar,doktorlar,hemşireler hem bi psikolojik danışmanları da var.Oldukça iyi bakıldıklarına eminim ama onların istediği dostluk,iki muhabbet iki eğlence.Allah razı olsunlarla uğurlandık resmen ordan ve bu da bize yetti :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Bir Kutup Ayısının Anıları Yoko Tawada

 Herkese merhabalar efenim, Yoko Tawada'dan daha önce Tokyo'nun Son Çocukları diye distopik bir hikaye okumuş ve bunu sizinle paylaş...