12 Kasım 2016 Cumartesi

Maydanoz Time : Etkinlik - PiGençlik Zirve Toplantısı !

Herkese merhabalar efenim ...

Yağmurlu bir pazar günü.Yarın yine vizelerim son gaz devam ediyor ve ben bir kafede oturmuş pazar kahvaltısı keyfi yapıp blog yazıyor,Kore dizisi izliyorum :D Çünkü bende ki de böyle bi rahatlık :D

Neyse efenim gelelim bugün ki konumuza aslında yaklaşık 1 ay kadar olan bir etkinlikti ama yazmak için anca zaman bulabildim maalesef :/

Geçen dönem ilk toplantısına gittiğim Pi Gençlik Derneğinden sizlere biraz bahsetmiştim onun ikinci ve son basamağı olan zirve toplantısını gerçekleştirdik yine aynı yerde.Aslında diğerine göre oldukça kısa ve kısıtlı bir program oldu atölye çalışmalarından çok yapılan anketlerin sonuçlarına odaklanıldı hatta 4.gününde Bornova belediye başkanının,9 Eylül üniversitesinden bir profesörün ve bir iş adamının katıldığı bir panel düzenlendi sanırım toplantılar içinde en verimli olan bu paneldi.

Konumuz elbette Genç İşsizlik sorunları ve Mesleki Eğitime Bakıştı.Geleceğin psikolojik danışman adayı olaraktan bi ara elbette yine elime mikrofonu alıp mesleğimi sonuna kadar savundum çünkü bi ara eğitim sisteminin bozukluğundan çıkılıp,mesleki okullara yeterli yönlendirme yapılmamasından kısaca rehber öğretmenlere taş atıldı.Tabi haklılık payları da elbette vardı bu konuda fakat bizde elbette emir kuluyuz ve okullarda bizden istenilen,öğretilen şeyleri yapmak mecburiyetindeyiz ama bir çok psikolojik danışman umarım odalarında yan gelip yatmaz ve daha çok çalışırlar insanların hayatına dokunmak,onlara yön vemek bence çok kutsal bir şey.

Düşünsenize sizin doğru bir şekilde yönlendirdiğiniz kişi bir gün gelip sizin çocuklarınıza öğretmenlik yapabilir onları ya okuldan soğutabilir ya da okulu çok sevdirebilir ya da sanata yönlendirdiğiniz bir çocuk gün gelip belki de Türkiye'nin hatta dünyanın en ünlü ressamı olabilir.Ve bir gün dönüp sizi bulur ve teşekkür eder minneti söyler ne kadar güzel bir şey :)

Ek olarak Erasmus Plus seçenekleri ve tanımıyla da ilgili bir seminer aldık gerçekten benim için çok yararlı oldu çünkü Gönüllü Hizmetleri doğrultusunda eğer bir gün imkanım olursa yurt dışına -özellikle de Almanya'ya - açılmayı istiyorum.(Küçük bir not,tabi Kore olsa daha bi şık olurdu).








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Romantik Film : The Tearsmith

 Herkese merhabalar efenim, Netflix de ergen filmler izlemeyi acilen bırakmam lazım ! Yine Wattpadd den senaryosu çıkmış gibi olan bir film ...