18 Kasım 2016 Cuma

Kore Dizi - K2

Herkese merhabalar efenim ...

İzmir'den yazıyorum nihayet sizlere burada havalar Balıkesir' e oranla oldukça güzel ayrıca vizeleride verdim onun için pek bi mutlu ve huzurluyum artıkın :)

Kore dizileri yine bildiğiniz gibi biri bitiyor diğer başlıyor ehh bizde Kore dizi dünyasının her zaman sıkı takipçisiyiz :)

Benim yağuşuklu yarim Ji Chang Wook'un çok konuşulan dizisi başladı hatta bitti bile zaten 16 bölüm sürdü ama dizi maalesef hiç beklediğim gibi çıkmadı.Aslında Wook'tanda öyle Romantik-Komedi tarzında bir dizi beklemiyorduk tabiki adam dram adamı vurdulu kırdılıyı seviyor Wook'un aigoo yaptığını falan düşünsenize ben düşünemiyorum :D

Aslında hiç bana hitap etmeyen bir dizi olsada sırf Wookcuğum var diye sonuna kadar izledim.Romantiziden çok politik ve aksiyonla dolu bir diziydi sürekli dövüştüler,entrikalar döndü sırf politika üzerinden döndü dizi diyebilirim bu yüzden beni yer yer çok sıktı ayrıca başroldeki kadın resmen başrol değilde yan rol gibiydi romantik kısımlar çok çabuk geçildi hatta çok da azdı bu yüzden çok fazla romantik tarafından tat alamadık maalesef :/ 

İlk çekimleri Barcelona'da oldu daha sonrada Irak savaş bölgesinde bir sahne çekildi daha sonrasında çekimler yine Kore'de devam etti ama çok masraflı ve Amerikan tarzı bir dizi oldu.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Bizimle Başladı Bizimle Bitti Colleen Hoover

 Herkese merhabalar efenim, Bayram sonrası iş öyle hızlı başladı ki vakit bulup buraya yazamadım bile.Bu arada bi sürrü kitapta okuyup bitir...