21 Ekim 2016 Cuma

Maydanoz Time : Film - Suicide Squad

Herkese merhabalar efenim ...

Ben bir halt yemişim bin kere takipçilerimden özür diliyorum :(

İntihar Timi filmini daha çıktığı ilk zamanlarda izlemiştim ama postunu yazmayı unutmuştum :( Daha geçenlerde aklıma geldi biran önce yazmalıyım daha fazla geç olmadan dedim bu gecikme için tekrardan özür diliyorum.Aslında çıkmasını uzun zamandır beklediğim yapımlardandı.Çünkü ben Batman'nin tam tersine Joker ve Harley hayranı biriyim :D

Evet ! Batman 'e hala ısınamadım bana hala gudubet tipli geliyor :D

Neyse efenim nihayet "Gerçek Kötüler" teması ile paralel dünyadaki tüm kötüleri bir araya toplayan kendine ait bir filmi oldu.Aslına bakarsanız kötüler toplanıp iyi bir şey yaptırtılıyor.Onlardan daha kötü bir güç olan cadıya karşı savaşmaları yoksa bedelini canlarıyla ödeneceği söyleniyor.Joker hariç hepsi hapishanede elbette :D

Bu arada Joker'i çok sevmeme rağmen Jared Leto nedir Allaha sen hiç olmuş mu yani? Hayatımda gördüğüm en kötü joker karakteri olmuş bence ben hiç iyi bulmadım.Ama hayatımda gördüğüm en iyi Harley karakterini de bence Margot Robbie canlandırmış.Ve kesinlikle film Harley karakteri üzerinden yürütülmüş.Zaten Harley'e bakmaktan başka birine bakmak pekte mümkün değildi filmde.Margot Robbie kadınsa biz neyiz yahu ?



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Ateşin Varisi Sarah J. Maas

 Herkese merhabalar efenim, Çookk uzun bir aradan sonra Cam Şato serisinin 3.kitabı olan Ateşin Varisi kitabına başladım.3.seriden itibaren ...