6 Ekim 2016 Perşembe

Maydanoz Time : Dizi - Blood

Herkese merhabalar efenim ...

4 günlük şans tatiline çıkmış bulunmaktayım.O nasıl oluyor diye sorarsanız derslere girecek olan hocamızın işi olduğu için tüm dersler iptal oldu aslında 1 hafta sonra gitmeyecek olsam İzmir'e basar giderdim ama bu dernek işleri nedeniyle 15-23 Ekim arası zaten İzmir'de olacağım için gidemiyorum maalesef.

Neyse efenim bu güzide günlerimi elbette ders çalışarak değerlendirecek değilim :D 

Bol bol dizi,bol bol kitap elbette :D Kore dizilerine kaldığım yerden devam elbette.Hatta yazın bi ara yeni dizilere doyamayıp arşivden izlemediğim dizi ayıklamaya başlamıştım.Ayrıca yeni oppa listemde güncellendi elbette.Cinderella and Four Knights 'tan tanıdığımız bir oppanın Blood diye vampirli bir dizisini buldum.Ergenliğim vampir temasıyla geçince haliylen hala bi seviyorum bu temayı ne kadar bıktırmış olsa da beni artıkın :D

Ve karşıma daha yeni nemrutluğundan kurtuldum diye sevinirken BOF tan ve Angel Eyes'tan sevemediğim kız karşıma çıktı.Hatta asıl bombaysa meğersem bu ikisi bu dizide tanışıp aşık olmuşlar hatta evlenmişler bilem :( Gitti Oppam :( Ühüüü hem de bu soğuknevaleye ühüü :(

Neyse efenim dizi tam anlamıyla vasat bence.Konusu bi kere çok yavan kalmış keza oyuncularda öyle.Bir vampirin doktor olması mı daha saçma yoksa romantik-komedi zannettiğim dizinin aksiyon-dram çıkması mı daha saçma bilemiyorum.Kısaca yazdan beri bitirmekte direndiğim diziyi bu zamana kadar getirdim ve nihayet finalini de gördüm bu diziye 20 bölüm çok fazla arkadaş 16 da bitmeliydi hatta 10 bölüm bile yetermiş mini dizi olaydı iyiydi :D



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Ateşin Varisi Sarah J. Maas

 Herkese merhabalar efenim, Çookk uzun bir aradan sonra Cam Şato serisinin 3.kitabı olan Ateşin Varisi kitabına başladım.3.seriden itibaren ...