25 Eylül 2016 Pazar

Maydanoz Time : Kişisel - SadeveDerin'in Hayal Mimi !

Herkese merhabalar efenim ...

Uzun süredir mimlenmemiştim çok sevgili arkadaşım Sadevederin beni mimleyince kolları sıvadık bakalım :)

1. Hayal kurmaktan hoşlandığınız bir yer ya da zaman dilimi var mı?

Tuvalet :D

2. En çok nelerin hayalini kurarsınız?

Geleceğimin ya da ünlü bir oyuncu olduğumun (Ne alaka sormayın sanırım bu benim gizli fantezim)

3. Şimdiye dek çok hayalinizi gerçekleştirdiniz mi?

Bir zamanlar "Ölmeden Önce Yapmak İstediklerim " diye bir listem vardı sanırım bu listeden en fazla 3-4 tanesini gerçekleştirebildim ama küçük küçük hayallerimi gerçekleştirdim diyebilirim aslında Üniversiteye gitmek gibi :)

4. Henüz gerçekleşmemiş ama illa da gerçekleşecek dediğiniz bir hayaliniz var mı? Sakıncası yoksa anlat çabuk nedir?

Tabiki de Güney Kore'ye gitmek enin sonunda bir gün gidicem ve o özendiğim bütün şeyleri yapıcam !!!

Bu mimi okuyan herkesi mimledim ! 

Sevgiler :D

2 yorum:

  1. baksanaaaaa, koreye giden gelen arkadaşımız var ki şerife bilgiç bak benim feyste de var blogumda sağdaki adreslerde, blogçuuu, blogu not just korea, o çok deneyimli, bi baksana onun bloguna yaa. tanış konuş hatta. bir deee, couchsurfing ile eve yazın güney koreli misafir alabilirsin kii. bununla da ilgilenirsen başka bi blogçu arkadaşımız var bak, aslı yılmaz, blogu my real :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ooo müsait bir zamanında ilgilenicem bunlarla çok teşekkür ederim :D

      Sil

Kitap - Bir Kutup Ayısının Anıları Yoko Tawada

 Herkese merhabalar efenim, Yoko Tawada'dan daha önce Tokyo'nun Son Çocukları diye distopik bir hikaye okumuş ve bunu sizinle paylaş...