14 Eylül 2016 Çarşamba

Maydanoz Time : Film - A Werewolf Boy

Herkese merhabalar efenim ...

Bugün yine bir Kore filmi ile devam ediyoruz.Konusunu da çok beğendim fakat başrol oyuncusu için izlediğim gerçeğini söylemeden geçemicem.Ulan Song Jong Ki sen ne tatlış bi çocuksun seni kırtlata kırtlata yirim ben ya yirim.Bu çocuğu Nice Guy ' da o kadar sevmezdim ama şu sıra her yerde bi karşıma çıkmaya başladı sık sık gördüğümden midir nedir artık müptelası oldum resmen :D

Bu filmi 2012 yapımı ayrıca oyunculuğunu konuşturmuş resmen.Konu çok klişe hatta buna benzer konulu bir Tayvan dizisi bile izliyorum şu sıra düşünün yani.Ormanlık alanda kurtlar tarafından büyütülmüş bir çocuk Tarzan misali ama bu kurtadam versiyonu.Onu bir aile bulur ve sahiplenir evin en büyük kızı köpek eğitir gibi eğitir çocuğu önce daha sonraları yavaş yavaş insan olmayı öğretir aralarındaki aşkı maalesef çok zayıf anlatmışlar aşk anlamında pek kaliteli bir film diyemicem ama dram anlamında oldukça iyiydi hatta sonunda beni de ağlattı :D



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Bir Kutup Ayısının Anıları Yoko Tawada

 Herkese merhabalar efenim, Yoko Tawada'dan daha önce Tokyo'nun Son Çocukları diye distopik bir hikaye okumuş ve bunu sizinle paylaş...