13 Eylül 2016 Salı

Maydanoz Time : Film - Kiss Me Kill Me

Herkese merhabalar efenim ...

2009 yılına ait bir Kore filmi ile devam ediyoruz.Biliyorum benden genelde Kore dizisi görmeye alışıksınız ama dizilerden sıkılınca böyle araya 1-2 filmde atıyorum.Aslında oldukça eski bir film ve ben genelde daha yeni filmleri izlemeyi tercih ederim Kore'nin ama bunun konusu bana aşırı komik geldi ve çok merak ettim.Filmin diyalogları,oyunculuklardan falan cidden beni yıktı geçti.

Aslında Romantik-Komediden daha çok melodram ve dram diyebiliriz ama durum resmen komedi !

Şöyle ki ; terkedildikten sonra kendini baya bi salan,borç batağından yüzen,resmen alkolik olan ölmek artık başka bir çaresi olmayan ama ölmeyide beceremeyen daha çok herkesin duyacağı trajik bir ölüm isteyen bir kadının kendisini öldürmesi için kiralık katil tutmasını anlatıyor.

Kiralık katilimizde elbette soğukkanlı bir şekilde adam öldürüyor ama içinde bir yerlerde kendisinin kötü bir adam olmadığını ,vicdanında olduğunu en yakın zamanda bu işlere tövbe etmesi gerektiğini bilen biri.Son işi olarak bu işi alıyor ama öldürmesi gerekenin böyle çaresiz bir kadın olduğundan habersiz elbette.

Diyalogları oldukça komikti bi kaç sahne dram olmasına rağmen ortam buram buram komedi koktuğu için bildiğiniz kahkaha attım.İnsan bazen ağlasa mı gülse mi bilemiyor ya bir durum için aynen öyle bir filmi.Öldürmek için geldiği adam kadın çıkınca bir de bu kadına aşık olunca aynen şöyle bir diyalog çıkıyor ortaya :

 - Yarın işin var mı?
 - Ölüyorum.
 -Ondan sonra ki günde ölebilirsin benimle lunaparka gel :D


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Program : Love Like a K-Drama

 Herkese merhabalar efenim, Bugün bayramda izleyip bitirdiğim ve beni son bölüme kadar saran bir programdan bahsedicem.Program Netflix üzeri...