17 Eylül 2016 Cumartesi

Kore Dizi - W

Herkese merhabalar efenim ...

Efsane bir Kore dizisi daha bitti ! Evet bence kesinlikle efsane dizilerin içinde yer almalı hatta bence şimdilik 2016 'ın en iyi Kore dizisi diyebilirim.Bu sene beni bu kadar etkileyen ve merakta bırakan bir Kore dizisine daha rastlamadım açıkçası.

Bu dizinden sonra Webtoon bağımlısı oldum resmen başka bir postta size bundan daha ayrtıntılı bir şekilde bahsedicem elbette.Webtoon Kore'nin mangası oluyor ama mangadan daha iyi bence bi kere çizimler renkli ve okuması daha kolay gözleri manga kadar yormuyor.

Neyse efenim webtoon dünyası ile gerçek dünya arasında geçen bir aşk hikayesini anlatıyor.Kore'de de reytinglerde 1.olan bir diziydi 16 bölüm sürdü ve her bölüm heyecanlı bitti herkes finali nasıl bağlayacaklarını merak edip duruyor ve teoriler üretiyordu ama bence final bi tık beklenenden düşük tempoda bitti diyorum ben :)

Kesinlikle izlemeniz gereken dizilerin arasına hemen ekleyin şiddetle öneriyorum ! Kategorisi Fantastik-Romantik diyebiliriz.

Kısaca konusuna gelicek olursak :

Dizi, otuzlu yaşlarının başlarında iki kişinin aşk hikayesini konu almaktadır. Aynı zamanda fakat farklı dünyalarda yaşayan iki insanın hikayesidir. Oh Yun Joo, babası ünlü bir çizgi roman yaratıcısı olan bir cerrahtır. bir gün aniden babası ortadan kaybolur, Oh Yun Joo onu aramak için atolyesine gider fakat babasının yerine kanlar içinde bir adamı, Kang Chul'u bulur. Kang Chul tarafından kaçırılıp farklı bir boyuta geçer. 





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Ateşin Varisi Sarah J. Maas

 Herkese merhabalar efenim, Çookk uzun bir aradan sonra Cam Şato serisinin 3.kitabı olan Ateşin Varisi kitabına başladım.3.seriden itibaren ...