11 Eylül 2016 Pazar

Kore Dizi - Uncontrollably Fond

Herkese merhabalar efenim ...

İzlediğim daha yeni bitirdiğim sıcacık,tazecik 2016 Kore dizilerinden devam ediyoruz.Ben bu diziyi Romantik-Komedi sanıyordum meğersem Dram dizisiymiş.Dizinin başlarında maalesef bunu anlayamadım çünkü oldukça Romantik-Komedi tarzında başlamıştı ve oldukça izlettiriyordu da kendini zaten başroller Suzy  ve Kim Woo Bin olunca insan ister istemez diziyi izleyesi geliyor.

Daha sonra dizi bambaşka boyutlara gitti bildiğiniz komedi hatta romantizim bile kalmadı tamamen drama bağladı ve 20.bölüme kadar resmen zor gelebildim bence 2016 'nin en vasat dizilerinden biriydi ve bu kadar iyi oyuncular heba edildi böyle bir diziyle diye düşünüyorum.

Ayrıca Suzy'nin Lee Min Ho ve Kim Woo Bin 'de Shin Min Ah ile gerçekte sevgili olduğunu bildiğimden iyice dizi gerçekçiliğini kaybetti ve tamamen batık hale geldi diyebilirim.

Konusu :

Shin Joon-Young (Kim Woo-Bin) ve No Eul (Bae Suzy) ayrılığı daha çocukken tatmış kalpleri kırık iki küçük çocuk.
Yıllar sonra iki yetişkin birey olarak tekrar karşılaşırlar. Shin Joon-Young şimdilerin en iyi aktör ve şarkıcısı aynı zamanda fazlasıyla zeki ve çekici biridir.

No Eul ise belgesel yapımcılığı yapmaktadır. Dürüstlükten daha çok paraya önem vermek ile birlikte, ondan daha üst seviyedeki insanlara yalakalık yapmaktan da çekinmeyen biridir.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Bir Kutup Ayısının Anıları Yoko Tawada

 Herkese merhabalar efenim, Yoko Tawada'dan daha önce Tokyo'nun Son Çocukları diye distopik bir hikaye okumuş ve bunu sizinle paylaş...