11 Eylül 2016 Pazar

Kore Dizi - Rooftop Prince

Herkese iyi bayramlar millet !

O zaman bu güzel günde bayram şekeri tadında Kore dizileriyle kaldığımız yerden devam ediyoruz.Bu bayram İzmir ' de olduğumuz için sizlere anlatacak fazla bir şeyim yok maalesef  o yüzden Kore dizileri ve kitaplara okul açılana kadar tam gaz devam gibi duruyor.

Bugün 2010 yılından olsada efsanevi diziler arasına girmiş ve benim saray dizisi sanıp izlemediğim Fantastik-Romantik-Komedi ve Dramı oldukça güzel harmanlamış bir dizi ile devam edicez.

Normalde Romantik-Komedi tadında başlayıp sonradan Drama bağlayan dizilerden cidden hiç hoşlanmam beni bilirsiniz ama 2.defa bir Kore dizisinden ağladım !  (Sanki beni ağlatmak çok zormuş gibi söyledim !)

S.Scandal dizisi ile gönül tahtıma oturan ve o kalın sesin o sevimli tipinden nasıl geldiğini anlayamadığım ama çokta yakıştığını düşündüğüm Yoochun var başrolde ! Kızda Hyde , Jekyll,Me dizisiyle tanıdığımız Ha Ji Min tatlışı var.Kısaca başroller oldukça güzel ve süper eğlenceli ve süper komik bir dizi cidden efsane dizilerde anılmayı hakediyor bence.

Jeseon döneminde Velihat Prens olan bir adamın birden yardımcılarıyla birlikte günümüz dünyasına ışınlanmasını ve Velihat Prensesin ölümün gizemini araştırmasını anlatıyor.Prensin ve yardımcılarının bu dünyaya uyum sağlama serüveni bizi kahkahalara boğarken prensesin ölümünün arında yatan gizemde bizi gözyaşına boğuyor.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Romantik Film : The Tearsmith

 Herkese merhabalar efenim, Netflix de ergen filmler izlemeyi acilen bırakmam lazım ! Yine Wattpadd den senaryosu çıkmış gibi olan bir film ...