10 Eylül 2016 Cumartesi

Kore Dizi - Beautiful Gong Shim

Herkese merhabalar efenim ...

Kaldığımız yerden Kore dizilrine daha aha da şimdi bitirdiğim bir 2016 dizisi ile devam ediyoruz.İzlediğim en komik hem de en sıkıcı dizilerden biriydi açıkçası.Nasıl bu kadar tezat oluyor derseniz dizi zaten tezatlarla dolu.

İlk önce My Secret Hotel dizisinde ve daha bir çok dizi de 2.adam rolünde gördüğümüz ve benim hep sulandığım adam olan Namgung Min var başrolde.Ya bu adam öyle bir oyuncu ki anlatamam size.Adam görünüş olarak çok soğuk biri gibi duruor zaten genelde bu tarz rollerde de oynuyor ama burada hem soğuk hem de sevimli bi tipi oynadığında arada bi sevimlilik halleri var görmeniz lazım :D Bir erkeğe sevimli olmak bu kadar mı yakışmaz :D Şimdi işin paradoks yanına geliyoruz adam sevimli olmaya çalışıyor ama sevimli görünmüyor bu yüzden de bana sevimli geliyor :D

Nasıl anlamadınız değil mi bende izlerken anlamadım zaten kendimi :D Öyle bi oyuncu işte benim için :D

Adam soğuk bir avukat her sabah jilet gibi giyinip taş olup gidiyor işe ama günlük hayatına gelince tam bir kıro gibi giyiniyor :D Saçma sapak bacakları sıvanmış bi eşohman uyumsuz bi eşohman üstü altına parmak arası terlik bi de o saçma saç kesimi var Allah'ım :D

Adamın bakışlarından ve gülüşünden hiç bahsetmiyorum bile.Karşında konuşan bir insanı dinleken sanki dalga geçiyormuş gibi bakıyor ama cidden öyle değil mimiklerini kullanması falan çok garip adamın ya :D

Neyse gelelim kıza KPop kız grup idollerinden biri olan Minah var.Normalde o da soğuk bir yapısı var ama bu dizide oldukça sevimliydi ayrıca rolü gereği peruk takıyordu taktığı perukla aynı GD (KPOP erkek grubundan biri) olmuş :D Bir kızı bir erkeğe benzetmek tabi ne kadar mantıklıca bilemiyorum :D

Sonuç olarak dizi Romantik-Komedi anlamında oldukça yeterliydi ve oldukça eğlenceli orijinal sahneleri vardı ama işe adamın aile ve şirket hayatı girince biraz sıkıcılaşmaya başladı şahsen o kısımları atlayarak izledim :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Program : Love Like a K-Drama

 Herkese merhabalar efenim, Bugün bayramda izleyip bitirdiğim ve beni son bölüme kadar saran bir programdan bahsedicem.Program Netflix üzeri...