26 Ağustos 2016 Cuma

Maydanoz Time : Kitap - Doğum Lekesi Caragh M. O ' Brien

Herkese merhabalar millet ...

Bugün kitap postu ile devem ediyoruz.Açıkçası okuduğum en sıkıcı distopya kitabıydı diyerek başlamak istiyorum ben yorumuma.Şimdi böyle şak diye kötü yorumla başladım ama konusu haricinde ilginç ve farklı olan hiç bir şey yoktu maalesef kitapta ya da ben aklımı çok veremedim tatilde okuduğum için bu kitabı bilemiyorum ama durum maalesef böyle :(

Kısaca konusuna gelicek olursak :

Gaia Stone ebe annesine yardım eden genç 16 yaşında bir kızdır. Bir gün annesi bir yere ebelik yapmaya gider Gaia ise evde bir başka kadına doğum yaptırır ki kendi başına yaptığı ilk ebeliktir. Üzülerek bebeği Anklav'a götürür. Geri eve döndüğünde anne ve babası yoktur, onu yüzbaşı Grey bekliyordur. Ailesi Anklav tarafından tutuklanmıştır ve Gaia ebe olarak kalır. Yıllarca ailesi Anklav'a hizmet ettiğinden Gaia görevlerini yerine getirip her ay doğum yaptırdığı 3 bebeği götürme kuralına sadık kalır. Lakin bir süre sonra ailesini ve onların akıbetlerini aramaya başlayınca yıllardır bildiği doğruları sorgulamaya ve araştırmaya başlar.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Program : Love Like a K-Drama

 Herkese merhabalar efenim, Bugün bayramda izleyip bitirdiğim ve beni son bölüme kadar saran bir programdan bahsedicem.Program Netflix üzeri...