7 Ağustos 2016 Pazar

Maydanoz Time : Dizi - Descendants of the Sun

Herkese merhabalar efenim ...

Aslında çoook uzun bir zaman önce başlamıştım ama okul vaktinde izlediğim için yarım kaldı daha sonra bitirdim diziyi bu seferde araya başka postlar girdi kısaca yazmaya fırsat bulamadım.

Aslında Kore'de oldukça yankı uyandıran bir dizi olsa da beni çok fazla sarmadı maalesef.Sanırım o yüzden yarım bırakıp durdum.İlk başlarda çok heyecanlı başlamış olsada bence sonradan çok sıkıcılaşmaya başladı.

Başrollerin hatırına finale kadar dayandım izledim diyebilirim çünkü başroller çok iyiydi.Nice Guy'ın yağuşuklusu ve dudaklarıyla ve bütün asilliği ile beni büyüleyen bir güzel vardı.Oldukça iyi ve samimi sahnelerde vardı bu yüzdende tuttu diyebilirim dizi ayrıca çekilirken büyük emek harcandığı çok belliydi kaliteli bir diziydi ama yinede bilirsiniz işte bana çok hitap edemedi.

Dizi Birleşmiş Milletler'e ait barışı koruma birliklerinde yer alan Yüzbaşı Yoo Shi Jin'le Birleşmiş Milletler'in talebi üzerine başka bir ülkenin başkentine tayin edilen Doktor Kang Mo Yeon'un aşk hikayesini konu almaktadır. 







1 yorum:

  1. allam senin kadar tutarlı yazan yok valla. tek başına kültür ansiklobedisisin sen :)

    YanıtlaSil

Program : Love Like a K-Drama

 Herkese merhabalar efenim, Bugün bayramda izleyip bitirdiğim ve beni son bölüme kadar saran bir programdan bahsedicem.Program Netflix üzeri...