28 Haziran 2016 Salı

Maydanoz Time : Film - Warcraft

Herkese merhabalar efenim ...

Bugün sabahtan bir film postu yapmak istedim.Oruç başka nasıl geçecek eğer yapacak başka bir işiniz yoksa ? Tabi ki film izleyerek !

Bugünün film postunda bir zamanlar oldukça fenomen bir oyun olan Warcraft oyunun filmi geçen ay sinemadaydı ama elbette benim malum nedenlerim yüzünden sinemada izleyemedim ben de daha yeni izleyebildim.Biraz her kesime hitap etmeyen bir film elbette.Mesela benim annem iğrenç yaratıkların olduğu ve savaşın olduğu filmleri izlemez.

Eğer fantastik ve ortadünya severler varsa bu fim daha çok size göre efenim !

Orkların ve insanların savaşını ve topraklarına sahip çıkma savaşını anltıyor !

Barışçıl Azeroth krallığı, yok olan ülkelerinden kaçarak yeni bir koloni arayışında olan ORK savaşçılarıyla karşı karşıya kaldığı bir savaşın eşiğinde durmaktadır. İki dünyayı birleştiren kapı açıldığında, bir ordu yıkımla karşılaşırken diğeri de yok olmayla karşı karşıya kalır. Bu zıt gruplardan iki kahraman, ailelerinin, halklarının ve ülkelerinin kaderini belirleyecek bir çatışma yoluna girerler. Böylece savaşın birçok yüzünü gösteren ve herkesin bir neden uğruna savaştığı, görkemli bir güç ve fedakarlık efsanesi başlar.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Ateşin Varisi Sarah J. Maas

 Herkese merhabalar efenim, Çookk uzun bir aradan sonra Cam Şato serisinin 3.kitabı olan Ateşin Varisi kitabına başladım.3.seriden itibaren ...