25 Haziran 2016 Cumartesi

Maydanoz Time : Film - Alice Serisi

Herkese merhabalar efenim ...

Evet bugün oldukça geç bir vakitte yapıyorum bu postu farkındayım ama sabahları oruçlu olduğum için bilgisayara çok fazla bakamıyorum midem bulanıyor ve başım dönüyor aç aç ...

O yüzden en keyiflisi sahura kadar olan vakitte yazmak gibime geldi bugün içi en azından ...

Neyse efenim, film serilerinde bugün daha geçen ay yeni çıkan Alice Harikalar Diyarının 2.filmi olan Aynanın İçinden filmi çıktı ve benim bu postu yazmam yine bu zamana kaldı elbette :/

Benim çocukluğumdan en sevdiğim ve hayal gücüne aşık olduğum yazarın bir kitap serisi aslında Alice.Çizgi filmleri,filmleri hatta oyunları dahi yapıldı.Hiç birini kaçırmadım ...

Kadronunu içinde Helena Bohem Carter ve Johny Depp gibi isimler olunca bir de Tim Burton yapımı olunca tadından yinmiyor tabiki de ... Küçük büyük mutlaka herkesin izlemesi gereken harika serilerden biri.

Alice Harikalar Diyarı’nda yeniden çevriminde güçlü kız imajı baz alınarak Tim Burton tarafından seyircinin karşısına çıkarılıyor. Linda Woolverton’ın çocuk romanından uyarlanan yapım 17 yaşındaki Alice’in sosyeteye tanıtım partisinde beyaz bir tavşanı takip ederek kendini harikalar diyarında bulmasıyla başlıyor. Aslında 10 sene öncesinde de ziyaret ettiği yeri ikinci ziyaretinde hatırlamıyor bile.



Alice Through The Looking Glass

Alice Kingsleigh (Mia Wasikowska) babasının peşinden 3 sene denizlerde seyahat ettikten sonra Londra'ya dönmek üzere yola koyulur. Hayatının geri kalanında ne yapacağı konusunda bir fikri bulunmamaktadır. Bu esnada bulduğu bir sihirli ayna marifeyitle tekrar Harikalar Diyarı'na döner. Alice eski arkadaşlarıyla yeniden buluşur, fakat Çılgın Şapkacı'da (Johnny Depp) bir tuhaflık bulunmaktadır. Her zamankinden daha asabi bir haldedir. Arkadaşını yeniden eski haline getirebilmek için geçmişe giden Alice, zamana karşı büyük bir mücadele verecektir.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Ateşin Varisi Sarah J. Maas

 Herkese merhabalar efenim, Çookk uzun bir aradan sonra Cam Şato serisinin 3.kitabı olan Ateşin Varisi kitabına başladım.3.seriden itibaren ...