16 Haziran 2016 Perşembe

Maydanoz Time : Dizi - Nightmare Teacher

Herkese merhabalar efenim ...

Hoşgeldin yaz ! Hoşgeldin Kore dizileri ! Evet evet ! Bol bol vaktim olduğundan yine yeni Kore dizilerini izlemeye döndüm diyebilirim.Tabi Amerikan dizilerini de izlemeye devam edicem ama araya böyle çerezlik dizilerde atarım gibime geliyor mesela Nightmare Teacher gibi !

Kendisi tazecik biten 2016 dizileri arasında.Hatta tam da benlik bir dizi çünkü başroldeki adı geçen Kabus Öğretmen bir Rehberlikçi :D Tabi Rehberlikçi olmasaydı keşke diye diyor insan sonuçta Rehberlik odasını biraz korkutucu göstermişler sanki müdür odasıymış gibi ama dizide adamdan tek kaptığım şey öğrencilerine öncelikle rahatlamaları için papatya çayı ikram etmesiydi kaptım bu fikri :D Bide ben belki bi kutu içinde MMS'ler oluyor ya onlardan da ikram ederim.Sonuçta sinirlerin yatışmasına en iyi gelen şey şekerler ve çikolatadır ! 

Neyse efenim aslında bu bir mini dizi toplamda her bölüm 15 dk sürüyor ve toplamda 12 bölümcük.Bana biraz animeleri çağrıştırdı hem konu bakımından hemde süre boyunca falan.Ama anime ya da manga değilmiş yani en azından bulamadım buna dair bir şey.Japonlar kadar Korelilerde böyle dizileri becerebiliyormuş demekki.

Aslında dizimiz Fantastşk-Gerilim-Okul türlerinden.Bir okulda yedek öğretmen olarak gelen bir Rehberlikçi var.Bu kişi bir sınıftan sorumlu.Bu sınıfta sorunlu olan öğrencilerini odasına davet edip onların sorunlarını çözecek gerçek üstü şeyler veriyor ama bu şeyi daha fazla kullanabilmesi için bir sözleşme imzalatıyor bu aslında bir kan sözleşmesi eğer sözleşmeye uyulmazsa kişiler ölüyor aslında ölmüyor ayna gibi bir yere hapsediliyor ama sınıf arkadaşları o kişinin varlığını dahi unutuyor.Bu manyak öğretmene tabiki karşı gelen ve oyununu çözmeye çalışan bir sınıf başkanımız ve onun "kocası" bulunuyor.Kocası dediğim gerçekten evli değiller ama birbirlerine sürekli "karıcım"kocacım" diyip duruyorlar onların didişmeside pek bi şeker :D




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Program : Love Like a K-Drama

 Herkese merhabalar efenim, Bugün bayramda izleyip bitirdiğim ve beni son bölüme kadar saran bir programdan bahsedicem.Program Netflix üzeri...