12 Mayıs 2016 Perşembe

Maydanoz Time : Kitap - Telepati Leonardo Patrignani

Herkese merhabalar millet ...

Geleneksel cuma müzik postundan önce bir kitap postu yapmak istedim.Finallerden önce bol bol kitap okumaya gayret ediyorum şu sıra o yüzden bol bol kitap postu olacak diyebilirim.

Distopya ve Bilim-Kurgu-Fantastik filmleri ve kitaplara sarmış durumdayım şu sıra elbette biliyorsunuz.Çok merak ettiğim serilerden biri de Telepati serisiydi aslında benim ama kaç zamandır denk gelip alamadıydım ki artık kütüphaneler çok gelişti canıımmm...Artık öyle sadece klasik eserler olmuyor bu tür popüler kitapları da görmek mümkün hale gelince hemen balıklama atladım tabi ki kitaba.

Açıkçası ben distopik bir seri sanarken aslında daha çok Bilim-Kurgu tadında bir serinin ilk kitabı diyebiliriz Telepati için.Paralel evrenler,zamanların ve boyutların birbirine karışması tabi bir de 3.gözden 2 karakterin hayatını anlatması kitabın kurgusunu ve anlamayı biraz zor hale getirmiş diyebilirim.Kitap ilerledikçe olaylar geliştikçe kafam patlayacak gibi hissetmeye başladım resmen.Allah'tan akıp giden bir kitaptı,okunması oldukça kolay olduğu için 3-4 günde bitirdim.Ama açıkçası serinin devamını çokta merak etmiyorum dünyanın sonu gibi bir şeylerde var ama ne alaka o tarafınıda pek anlamadım ilk kitaba göre bence vasat bir kitap olmuş diyebilirim.En azından beim beklentilerimin altındaydı.

Ayrıca yazan bir erkek ve orta yetişkin olmasına rağmen çeviren mi öyle çevirmiş yoksa yazar mı böyle yazmış bilmiyorum ama ergen ergen aşk dizeleri falan vardı ve bu benim hiç hoşuma gitmedi 16 yaşında birinin kitabını okuyor gibi hissettirdi resmen."Bu bir rüyaysa uyanmak istemiyorum ah Tanrım." falan nidir yahu ? Şimdi bayalazammm ...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Bir Kutup Ayısının Anıları Yoko Tawada

 Herkese merhabalar efenim, Yoko Tawada'dan daha önce Tokyo'nun Son Çocukları diye distopik bir hikaye okumuş ve bunu sizinle paylaş...