25 Mayıs 2016 Çarşamba

Maydanoz Time : Etkinlik - Tog Rengarenk Projesi !

Herkese merhabalar efenim ...

BalTog kulübü ile yaptığımız en zevkli işlerden biri kesinlikle Rengarenk Projesi idi ! Boyalar elimizde,uzun ince fırçalar belimizde biz gideriz köye hey köye :D

Evet bir otobüs genç aynen bu şekilde yola çıktık.Balıkesir'in Ovacık diye bir köyünde Ovacık Ortaokulunu ve İlkokulunun yıpranmış duvarlarını boyamaya ve çocuklarla çeşitli oyunlar oynamaya gittik.Havada oldukça güzeldi,yazdan kalma bunaltıcı olmayan huzur veren bir sıcaklık ... Köy hali olacağından elbette eser diye uzun kolluları da belimize bağlamayı unutmadık.

Toplamda 2 gün sürdü işlerimizin bitti.Benim ilk seferimdi ama birlikte gittiğim arkadaşım Kübra'nın 2.seferi olduğu için beden daha tecrübeliydi ve bana oldukça yardımcı oldu bu süreçte :D Hayatımda ilk defa duvar ve figür boyadım.Oldukça yorucu işlermiş yalnız.Hem üstüm başım battı hem de kollarım akşamına fena ağrıdı.2.günde okul boyamaktan çocuk gelen çocuklarla ilgilenmeyi seçtim ben.

Bir sürü atalyö kurduk içerdeki sıraları dışarı çıkarıp.El yeteneğim pek gelişmiş olmasa da benim de yeteneğim en az 6 yaşındaki çocuk kadar :D O yüzden pekte sorun yaratmadı bu bana. O günde şansımıza hayır varmış baştan başa donattılar bize sofrayı baya baya doyduk,okul bize sahip çıkmasa da -evet en sevmediğim şey oldu okul müdürü bile başımızda bile durmadı.- köy halkı bize sahip çıktı.Müzik problemimiz olduğu için biz kendi kendimize söyledik eğlendik , evet eşsiz bir sesim vardır (!) , ...

















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Program : Love Like a K-Drama

 Herkese merhabalar efenim, Bugün bayramda izleyip bitirdiğim ve beni son bölüme kadar saran bir programdan bahsedicem.Program Netflix üzeri...