5 Nisan 2016 Salı

Maydanoz Time : Kitap - Devrimin Kızı Amy Engel

Herkese günün 2.postu olan kitap postundan merhabalar efenim.

Aslında tee Mart ayında okumama rağmen postu elimde sürünen Devrimin Kızı var bugün kitap postunda.Kurucunun Kızı'nı ne kadar ok beğendiğimi ve bu kitabı ne kadar çok sabırsızlıkla almayı ve okumayı beklediğimi söylemiştim.

Mart Ayı Kitap Alışverişimde de bahsedeceğim Devrimin Kızından ama önce burada bir yorum postunu girmek istedim.

Birinci kitaba oranla bana heyecanı ve temposu daha bi düşük geldiği için birinci kitabı sonunda ki heyecana oranla biraz hayalkırıklığına uğradığımı söyleyebilirim.Tahmin edilebilir bir olay örgüsü içiden devam ederken kitap sonlara doğru yine heyecanlanmaya başladı ve açıkçası tam bir final havasında mutlu sonla bitti.

Bence seri biraz daha uzatılabilirdi ki aslında okuyucu potansiyelini de düşünürsek oldukça yüksek ihtimal veridiğim bir şeydi bu benim.Ama sanmıyorum ki devam edebilsin ... Yazar öyle bir şekilde final yaptı ki kitabın sonunda kitabın devam edebileceğine dair bütün umutlarım söndü.

Bence filmi de olması gereken ve bir çok hayran kitlesine ulaşabileceğini düşündüğüm bir seri oldu.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kore Dizisi : Queen Of Tears

 Herkese merhabalar efenim, Netflix de şu an güncel olan bir diziden bahsedicem. Baş roldeki adamı çok sevmesem de onun baş rolünde olup da ...