Kategoriler

Anime (19) Bakım (4) Dizi (211) Etkinlik (49) Ev Menüsü (35) Film (349) Geziler (42) İkon (11) İndirimler (5) Kahvaltı Sürprizi (8) Kırmızı Halı (21) Kişisel (55) Kitap (187) Makyaj (4) Mekan Keşfi (18) Mobil (8) Moda (56) Müzik (129) Plan (19) Program (3) Sağlık (3) Tatlı (22) Ürün Keşfi (60) Yeni (3) YouTube (33)

27 Nisan 2016 Çarşamba

Maydanoz Time : Kitap - Türkan Şoray İle Yüz Yüze Feridun Andaç

Herkese merhabalar millet  ...

Uzun zamandır kitap postu giremiyordum.Malum önce vizeler sonra da İzmir tatiline girince kitap okuma konusunda bayadır kendimi salmıştım.Ama YouTube kanalım için hem de tabi ki kendi eğlencem için bir Okuma Maratonu yapmaya karar verdim. 24 Nisan'dan-2 Mayısa kadar 3 tane kitabı bitiricem onlarında yorumunu gün gün kaydedicem.Şu an 5.gündeyiz ve oldukça iyi ilerliyor.

Bu kitapta o kitaplardan biriydi.O videoda yakın zamanda gelecek kanalımı ve bloğumu tabi ki de takipte kalın.

Neyse efenim gelelim bu söyleşi tarzında ki kitaba.Türkan Şoray ile yüzyüze yapılmış bir söyleşi diyebiliriz.Çok fazla özel hayata girilmemiş daha çok sinema yüzü ve kendi kişiliği hakkında konuşulmuş.Kitabın ilerleyen bölümlerinde Selim İleri ve Safa Ünal'da Türkan Şoray'ı ağzından anlatıyor.

Yazarımız Feridun Andaç benim Arka Kapak dergisi ile tanıdığım bir yazardı kendisi...Bu tarz "dosya" hazırlama da oldukça yetenekli bir kalem diyebilirim.

Bu arada kitap resimlerle de süslendiği için oldukça kolay okunuyor.


Maydanoz Time : Kitap - 21. İzmir Kitap Fuarı

Herkese merhabalar millet !

16-24 Nisan arasında olan 21.İzmir Kitap Fuarın'dan ( benimle aynı yaşta :D ) size selam getirdim ! 

Babamla gittim elbette fuara çünkü kafamda kitapları ona aldırmak vardı :D Malum öğrenci insanız cebimizde para kalmıyor kitaba para verince :D


Biz maalesef babamla gideceğimiz için 23 Nisan Cumartesi günü gitmek zorunda kaldık.Fuarın bitmesinden bir önce ki gün olduğu halde metrekare başına 1 insan düşüyordu herhalde :D Öyle bi kalabalık vardı yani.Planlarımızda Ayşe Kulin ile tanışmak ve bendeki tüm kitaplarını imzalatmak ve elbette Tutsak Güneş'i almakta vardı ama saat 4'e doğru trafikten dolayı anca orada olabilediğiizden imza günü maalesef bitmişti.



Normalde de Fuar'da da en sevdiğim yayınevleri olan Ephesus ve Pegasus'un etrafında kedi gibi dolanıp durdum resmen ama cimriler bir gram indirim yapmamışlar maalesef.Ayrıca o kadar kalabalıktı ki rahat rahat kitap bakmak seçmek falan hayal gibi bir şey.

Ayrıca çok pişman olduğum bir şey daha vardı ki ; Yabancı yayınlarında Eren Nadir Akşamoğlu'nu görmeme rağmen yanına gidip bi selam veremedim çünkü o ara babam çocuk gibi "acıktım acıktım ay çok bunaldım " diye sızlanıp duruyordu.

YouTube kitap kanallarından tanıyabileceğiniz bir çok isim daha oradaydı,ay bende stantlarda çalışmak istiyorum :D Eminim yorgunluktan anam ağlar ama amann ağlasın orda kitapların arasında olmak sohbet etmek,kitap önermek bence çok güzel :D





Fuar da oldukça eğlenceli simalar da vardı örneğin objektiflerime yakalanan bu At Kafalı Spiderman :D Neyin kafasında bu çocuk diye hiç sormayın bence yanıt belli :D



Fuarda iki dolaşıp en fazla 2 kitap alabilmeyi başardıktan sonra babacığımın karnını doyurmaya Bay Döner'e yollandık karınlarımızı doyurduk ve işte mutlu son !




25 Nisan 2016 Pazartesi

Maydanoz Time : Dizi - 1 Oyuncu 3 Dizi

Herkese merhabalar millet !

Bugün oldukça farklı bir Dizi postu konseptiyle birlikte olucaz.Kore dizilerine alıştık ama bakalım sizi Tayland dizilerine alıştırabilecek miyim :D

Eğer başrolde oldukça yakışıklı bir çocuk varsa ve gözünüz bayram etsin istiyorsanız bence bu seri tamda size göre :D Tayland'ın en meşhur ve en yakışıklı oyuncularından biri olan Push'un 3 dizisini izledim bitirdim ve yazdım sizler için.

Eğer dizilerin konularını beğenirseniz : tayvandrama.com 'dan rahatça izleyebilirsiniz.

Son olaraksa benim izlediklerimden içlerinde en sevdiğim Angel Magic oldu.

Push Puttichai Kasetsin :

1986 Tayland doğumlu.1.85 boyunda.Bilinen 12 tane dizi de oynadı.

Roy Leh Sanae Rai (14.bölüm)

Konusu : Kongpope'nin babası karaciğer kanserinden öleceğini bilmektedir.Ölümüne neden olduğu ve ihanet ettiği en iyi arkadaşının ailesine yaptıklarının bedelini ödemek ister.Ancak eski arkadaşının karısı vasiyeti rededince kızına mirasını bırakır.Babasının ölümünün ardından vasiyeti öğrenen Kongpope tanımadığı kıza mirasın kaldığını kabullenemez ve para için kızla evlenmeye kadar gider ancak parayı düşünürken zamanla kıza aşık olur.







Angel magic (28 Bölüm)

Konusu : Beauty küçük yaşta annesini ,genç yaşta da babasını kaybetmiştir.Ailesi oldukça varlıklı olduğu için şımarık büyütülmüştür.Hayatta ki en büyük korkusu ise kuşlardır.Bir gün geceleri kuşa dönüşmek üzere bir büyücü tarafından lanetlenir.Bu laneti yok etmenin tek yolu ise kendisini seven bir erkekten gerçek bir öpücük almaktır.





I Wanna Be Sup'tar (26.bölüm)

Konusu : Win Pakorn , 5 yıl önce gay olduğuna dair dedikoduları çıkınca Taylan'dan ayrılmış bir süperstardır.Ülkesine geri dönünce eğlence dünyasında yeniden boy gösterir.WanNeung'un amacı da bir süperstar olmaktır ama ailesi evi satıp kızlarını İngiltere'ye göndermek ister.Bunu kabul etmeyince WinPakorn evlerini satın alınca mecburen onunla aynı evde yaşamaya başlar.



Maydanoz Time : YouTube - Evde Latte Yapımı

Maydanoz Time : Etkinlik - İzmir Sahte Tozu Sahnesinde , Oyun Karıştı !

Herkese merhabalar millet !

Eğer İzmir'de yaşıyorsanız ya da en azından İzmir'e tatile geldiyseniz ve tabi ki de benim gibi tam bir tiyatro aşığı iseniz Haldun Dormen'in Yönetmenliğini yaptığı Konak'ta ki Sahne Tozu tiyatrosuna mutlaka bir uğrayın derim ! Hem de ön sıralar 20 orta ve arka sıralar 10 Tl ! Bu parayı nerelere vermiyoruz ki !

Oyunculuklar muhteşem,ses ve dekor muhteşem ! Bir de tiyatro Komedi oldu mu tadından yenmez !
İzmir 'de okuyan tee arkaşlığımız çocukluk yıllarımıza dayanan İzel ile gittim,aslında onun sayesinde keşfettim burayı diyebilirim.


          Görkemli tiyatro geçmişleri sonrasında yıldızları sönen, küçük kasabalarda matine-suare oyunlar oynayarak geçimlerini sağlayan karı-koca Charlotte ve George Hay’in çevresinde gelişiyor. Oyunculardan Suzan, George’dan hamile kalacak, karısı George’u avukatı Richard Maynard ile terk edecek, çiftin kızları Rozalinda bir yerel televizyon kanalında hava durumu sunucusu nişanlısı Howard ile annesini ve babası George’u görmeye gelecek, Rozalinda’ya aşık tiyatronun müdürü Paul , hem karışıklıkları toparlamaya, hem de Rozalinda’yı geri kazanmaya çalışacak, kulakları ağır işiten kayınvalide Ethel karışan ortamı bilmeden daha bir karıştıracak, ortaya bir de (özgün metinde olmayan, Haldun Dormen tarafından sonradan metne eklenen) kendisine Brütüs rolü önerildiğini iddia eden bir oyuncunun da çıkmasıyla karışıklığın dozu artacak.
Yazar: Ken Ludwig
Yönetmen: Haldun Dormen & Çağlar İşgören
Reji Asistanı: Mustafa Akyel





23 Nisan 2016 Cumartesi

Maydanoz Time : Film - 3 Tane Beyin Yakan Japon Filmi !

Herkese merhabalar millet !

Bugün yine oldukça dolu bir gün olacak.Sabahında İzmir Kitap Furarında akşamında ise Konak Sahne Tozu tiyatrosunda Oyun Karıştı adlı bir oyuna biletim var , onlarında postu gelecek elbette bekleme de kalın :)

Bugün gelelim asıl buraya geldiğimde kardeşimin beni adeta sürükleyerek bilgisayar başına oturtup bi heyecanla "mutlaka izlemelisin" diyip izlettirdiği 3 Japon filmine !

Hepsi de birbirinden iyiydi ama bence bu tarz Japon filmlerini izleyebilmek en azından zevk alıp anlayabilmek için birazcıkta olsa anime izleyip ya da anime tarzını bilmek gerekiyor ...

Bu arada bu 3 filmde gerçekten iyi kurgulanmış,bir çok yerinden çekim hatası olsada sonuna kadar kendini izlettiren ve adeta beyin yakan kısaca "mindfuck" dediğimiz türden filmler ...


As the Gods Will

Bir grup lise öğrencisi kim, niçin veya nasıl olduğunu bilmeden bir ölüm oyunu oynamaya zorlanmaktadır. 

Olaylar çok saçma , doğaüstü bunların hepsi diyebilirsiniz ama sonunda güzel bir açıklama getirdiği için sonuna kadar izlemenizi tavsiye ederim.Bu tür filmlere,animelere,kitaplara artık alıştık gibi bir şey oldu.Bir odaya ya da bir yere toplanan insanların ölüm oyunu diyebiliriz.Ama bu sefer dışardan bir ölüm oyunu gerektiriyor.Birbirlerini öldürmek zorunda kalmıyorlar.Zeka dolu bir kurgu ...




 Bilocation

Benim en beğendiğim ve gerçek anlamda beynimi yakan bir film oldu ama sonunda he rşey yerli yerine otursa da sonunu çok fazla beğenmediğim keşke mutlu bir sonla bitseydi dediğim türde bir film oldu.

Shinobu Takamura (Asami Mizukawa) ressam olmaya can atan genç bir kadındır. Bir gün, sahte para kullanmakla suçlanır. Shinobu suçlamalar karşısında aşırı şaşırır, çünkü öyle bir şey yapmamıştır ve suç işlendiği sırada evindedir. Polis memuru Kanou onu bir yere götürür. Oraya vardıklarında bir grup insan toplanmıştır. Oradaki şahısların hepsi tıpatıp kendilerine benzeyen ve onlar bu gibi hareket eden kişilerden muzdariptir. O varlıkları bilokasyon diye adlandırmaktadırlar.



Tag

Film başından sonuna kadar psikolojik bir dram içinde geçiyor.Kan ve dehşet görüntüleri bu filmde çok fazla arkadaşlar öncelikle onu uyarmam lazım.İçlerinde en az beğendiğim bu oldu maalesef.Çünkü aslında oldukça iyi bitme potansiyeline ve kurgusuna sahip olan bu filmi hem gereksiz yere uzatmışlar hem de sonu hiç tatmin edici olmamış maalesef.Ama baştan sonra ekrana bağlıyor insanı demedi demeyin :)


22 Nisan 2016 Cuma

Maydanoz Time : Müzik - Sia Cheap Thrills

Herkese merhabalar millet !

Bugün yine gezmelerdeydm o yüzden felaket yorgunum çok fazla bir şeyde yazasım yok açıkçası.ama yarın 21.İzmir Kitap Fuarındayım sizde orda olursunuz belki görüşürüz kitap muhabbeti yaparız :) (En bi sevdiğimden ) ...

Şimdi uzun zamandır yapamadığım geleneksel müzik cuması zamanı ! Şu sıra taktığım sabah akşam dinlediğim klibini hiç beğenmemiş olsamda Sia'ya bir kez daha aşık olduğum şarkı olan Cheap Thrills yani Ucuz Heyecanlar var.Evet gerçekten de şimdi küçük ve ucuz heyecanlar zamanı !


21 Nisan 2016 Perşembe

Maydanoz Time : Plan - Okumak İstediğim Kitaplar

1-
Hiçliğin Kıyısında (Ciltli)

Hiçliğin Kıyısında (Ciltli)

J. A. Redmerski


2-


3-


4-


5-


6-


7-


8-


9-



10-


11-



12-



13-


14-


15-


16-


17-


18-


19-



20-
Harika Piç

Harika Piç

Christina Lauren


21-

%28
Suçlu Zevkler

Suçlu Zevkler

Laurell K. Hamilton



22-
Deniz Tanrıçası Tanrıça Serisi - 1

Deniz Tanrıçası 

P. C. Cast


23-
Ejderin Aşkı

Ejderin Aşkı

G. A. Aiken



24-
Karanlık Ateş Ateş Dizisi 1

Karanlık Ateş 

Karen Marie Moning



25-
Kara Prens

Kara Prens

Christine Feehan


26-
Serseri / Ateşli Dişi ve Kedi

Serseri 

Rachel Vincent


27-
Şahane Gelin (Ciltli) Zoraki Koca Serisi 1

Şahane Gelin 

Fatih Murat Arsal


28-
Ismarlama Bebek (Ciltli)

Ismarlama Bebek 

Fatih Murat Arsal



29-
Nefretten Sonra (Ciltli)

Nefretten Sonra 

Fatih Murat Arsal


30-
Kötü Çocuk (Ciltli)

Kötü Çocuk (Ciltli)

Büşra Küçük


31-
Psikopat (Ciltli)

Psikopat (Ciltli)

Mihri Mavi


32-
Melekler Zamanı

Melekler Zamanı (Sadece Yazar)

Fatma Erdek


33-
Şimdi Benimsin (Ciltli)

Şimdi Benimsin (Ciltli) (Sadece Yazar)

Güneş Demirel


Seni Severken (Ciltli)

Seni Severken (Ciltli)

Güneş Demirel


34-
Solucan - 1 / Umut (Ciltli)

Solucan - 1 / Umut (Ciltli)

Zeynep Sey


35-
Aşk Her Şeyi Affeder Mi? (Ciltli)

Aşk Her Şeyi Affeder Mi? (Sadece Yazar)

Burcu Büyükyıldız


36-
Beni Sev Diye (Ciltli)

Beni Sev Diye (Sadece Yazar)

Asude 


37- 
Aşık Kim?

Aşık Kim? (Sadece Yazar)

Vefa Enver


38-
Psikiyatrist Gerçek Seni Bulacak

Psikiyatrist (Sadece Yazar)

Wulf Dorn