19 Mart 2016 Cumartesi

Maydanoz Time : Film - The Peanuts Movie

Herkese günün 2.film postundan merhabalar millet !

Ahh ahh çocukluğum çocukluğum geri gelmez çocukluğum ...

Bir animasyon filminde (hem de içinde hiç duygusallık barındırmayan) insan oturur ağlar mı ?! Evet ben oturup ağladım resmen !

Psikolojim hastalıktan dolayı da pek iyi değil şu sıralar eminim sizde farketmişsinizdir.Bugün İzmir de son günüm yarın Balıkesir'e dönmem gerekiyor ve hala tam olarak iyileşemedim bile.

Neyse efenim Snoopy i ve Charlie Brown'u unutursak kalbimiz kurusun ! Bizim zamanımızda Pepe mi vardı ! Yıllar yıllar sonra animasyon filmi çıkınca hemen izledim elbette.Hala gülüyorum aynı şeylere hala hoşuma gidiyor bu masumiyet hala Charlie'nin kadersizliğini kendime benzetip üzülebiliyorum.

Edi ile Büdü diyor ya hani Susam Sokağın da : "Neden üzgünsün Edi?" "Çünkü büyüdük Büdü."



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Ateşin Varisi Sarah J. Maas

 Herkese merhabalar efenim, Çookk uzun bir aradan sonra Cam Şato serisinin 3.kitabı olan Ateşin Varisi kitabına başladım.3.seriden itibaren ...