7 Mart 2016 Pazartesi

Maydanoz Time : Film - The 5 Th Wave

Herkese merhabalar efenim.

2 gündür ordan oraya sosyallikten bayılacağız vallahi ! Ama durun , bu konuları daha sonraya anlatacağım sizinle paylaşacak çok fazla şeyim biriktirdiğimden Taslaklar dolup taştı vallahi.O yüzden postları yine günde ikiye çıkardım hadin hayırlısı olsun !

Ama ilk olarak geçtiğimiz haftanın Sinema bülteninden tazecik bir filmler getirdim sizlere
İlk filmimiz 5.Dalga filmi.Bu aslında çok meşhur bir kitap.Belki de duymuşsunuzdur ...

Ben okumadım açıkçası ama filmini izledim ve çok beğendim.Tam benlik bir film.Kıyamet sonrası senaryolarını da seven bir insan olaraktan beğendim.

Kısaca konusuna gelecek olursak ;

İnsan görünümlü uzaylılar (ötekiler) Mars gezegeni yörüngesinde gözükürler ve dünyaya dalga dalga saldırırlar.
1. Dalga – Enerjiyi Kesip Dünyayı Karanlığa Gömme
2. Dalga – Şehirlerin İmhası
3. Dalga – Salgın Hastalıklar Yayma
4. Dalga – “Ötekiler” Tarafından İstila
Cassie (Chloë Grace Moretz) adındaki genç bir kız hayatta kalanlardandır ve kaybolan erkek kardeşini aramaktayken genç bir adamla tanışıp, onunla bir takım olurlar. Bu arada insanlık 5. ve insanları bu topraklardan silecek son dalgayı beklemektedir..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Ateşin Varisi Sarah J. Maas

 Herkese merhabalar efenim, Çookk uzun bir aradan sonra Cam Şato serisinin 3.kitabı olan Ateşin Varisi kitabına başladım.3.seriden itibaren ...