6 Şubat 2016 Cumartesi

Maydanoz Time : Kitap - Trendeki Kız Paula Hawkins

Herkese güzel bir hafta sonundan merhabalar millet !

1 haftadır elimde süründürüp durduğum kitabı nihayet dün akşam bitiridm.Aslında çok fazla beklentim olmasına rağmen yine beklentimin altında kalan o kadar çok bir çok ülkede çok satanlarda olmasına rağmen beni çok fazlada etkilemeyen bir kitap oldu açıkçası.

Öncelikle macera-suç-dram kategorisinde bir kitap diyebilirim.Macera ve suç olmasına rağmen biraz işin içinde psikolojik gerilimde var.Yani siz öyle zannediyorsunuz ama aslında yok :D Evet çok mantıklı açıklama yaptım eminim anladınız :D

Spoiler vermek istemiyorum çünkü sonu oldukça değişik bitiyor aslında tam bir mindfuck filmi olacak türde diyebiliriz sonu beklenmedik bitiyor ama bi 200 sayfa kadar okumakta biraz eziyet çektim açıkçası sonunda ne olacağını merak etmesem hayatta okumaya devam etmezdim çünkü yazar 200 sayfa boyunca sürekli aynı şeyler anlatıp duruyor.

Ayrıca kitabın bütün karakterlerine uyuz oldum ya bir kitapta hiç mi normal bir Allah'ın kulu olmaz ya hepsi sayko :D


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Program : Love Like a K-Drama

 Herkese merhabalar efenim, Bugün bayramda izleyip bitirdiğim ve beni son bölüme kadar saran bir programdan bahsedicem.Program Netflix üzeri...