17 Şubat 2016 Çarşamba

Maydanoz Time : Kitap - Küçük Hırsız Sena Yavuz

Herkese merhabalar millet !

Karar verdim okulun ilk haftası gitmiyorum yani Şubat ayınında son demlerini evimde İzmir'de geçirip havaların en güzel olduğu dönemleri Balıkesir'de geçiricem tabi vizelerden finallerde zaman kalırsa güzel güzel gezme planlarım var yine bu bahar içinde :D

Neyse efenim gelelim bu haftanın kitap postuna.Benim ilk okuduğum wattpad kitabı ile karşınızdayım ! Wattpad kitaplarına açıkçası benim öyle bir önyargım yoktu ama dillerinde bozulmaların ve acemiliklerinin olacağını elbette biliyordum sonuçta yazarımız 1999 doğumlu ! 

Elbette bilgi ve kültür kapasitesi yılların yazarlarıyla eşit değil ama buna rağmen (benim o zamanlarımda yaptığım gibi) azim etmiş ve yazmış hatta hayallerini kavuşmuş insanları görmek beni geleceğe dair çok ümitlendiriyor açıkçası.

Bazıları bu tip kitapların işte satış kaygısı ile yazıldığını hiç bir edebi değerinin olamayacağı hatta edebiyatı alta çektiklerini söylüyor.Ama unutmayınız ki çok öenmli yazarlarda bu yaşlarda yazmaya başlamışlar.İlla herkes siyasetten çok önemli konulardan bahsedecek diye bir şey yok !

Küçük Hırsız konusu itibariyle tabiki de çok sıradan ve çok klişe olarak yazılmış.Okuken maalesef liselerde ne böyle erkekler var ne de böyle olaylar diyorsunuz ama hepsi tabiki de kurgu ama bende oturup lise hayatımı anlatsam sizi kendi gözümden sizde dersiniz ki böyle olaylar olmaz lisede :D Ama inanın oluyor yani siz o dönemde hayatı ve olayları çok farklı yorumluyorsunuz ve bi hayal dünyasında yaşıyorsunuz o yüzden araya biraz kurgu alarakta olayları abartarak anlatınca ortaya çok eğlenceli bir kitap çıkıyor.

Kitapta tek sevmediğim tarafsa ben genelde bu tip romanlarda sadece 1 kişinin gözünden anlatılmasını severim sürekli karakter değişimi yapınca herkesin duygusu yarım kalmış bence bir olayı tek bir kişinin gözünden anlatmak bence her zaman daha keyiflidir okuması aksi taktirde karışabiliyor ve bir şeyler eksikmiş gibi geliyor bana.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Ateşin Varisi Sarah J. Maas

 Herkese merhabalar efenim, Çookk uzun bir aradan sonra Cam Şato serisinin 3.kitabı olan Ateşin Varisi kitabına başladım.3.seriden itibaren ...