14 Şubat 2016 Pazar

Maydanoz Time : Kitap - Dublin Caddesi Samantha Young

Herkese merhabalar millet !

Herkesin sevgililer günü kutlu olsun ! Ama benim sevgilim olmadığı için bu bölümü geçebiliriz :D

O zaman bugüne romantik bir kitap postu ile devam edelim diyorum hem bugünün konseptinede gayet uygun olur :D

Açıkçası şu sıra okuduğum kitaplardaki karakterlere inanılmaz uyuz oluyorum bu kitaptada bu durum maalesef değişmedi.Yine başroldeki kıza ağır gıcık oldum bir de maalesef tüm kitap onun gözünden anlatılıyor.Ama diğer okuduğum kitaplardan bu yönülüyle ayrılıyordu işte.

İlk defa bir kitapta başrolün korkak ve gıcık,soğuk nevale pekte güzel olmayan (bence) bir kız olduğunu gördüm tam tersine burada erkek zengin,yakışıklı ve sağduyulu biraz Barbie tipli kızlardan hoşlanması çapkın olması falan alışılmış olsada bilmiyorum kıza acayip uyuz olduğum için 2.kitabını okumayı düşünmüyorum.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Romantik Film : The Tearsmith

 Herkese merhabalar efenim, Netflix de ergen filmler izlemeyi acilen bırakmam lazım ! Yine Wattpadd den senaryosu çıkmış gibi olan bir film ...