Kategoriler

Anime (20) Bakım (4) Dizi (215) Etkinlik (52) Ev Menüsü (35) Film (362) Geziler (43) İkon (11) İndirimler (5) Kahvaltı Sürprizi (8) Kırmızı Halı (21) Kişisel (56) Kitap (194) Makyaj (4) Mekan Keşfi (18) Mobil (8) Moda (56) Müzik (139) Plan (19) Program (3) Sağlık (3) Tatlı (22) Ürün Keşfi (60) Yeni (3) YouTube (35)

28 Şubat 2016 Pazar

Maydanoz Time : YouTube - S'mores Dip (Marshmallow Tatlısı)

Maydanoz Time : Film - The Giver

Herkese merhabalar efenim !

2014 yapımı gözümden kaçan ve tabiki de bir kitaptan uyarlanmış olan bir distopya film ile devam ediyoruz.

Konusu : Amerikalı yazar Lois Lowry´nin romanından beyazperdeye uyarlanan film, ütopik bir dünya düzeninde geçiyor ve bu dünyada kişilerin zihinlerinde bulunan geçmişe dair hatıralar ve bilgilerin hepsi siliniyor. Dolayısıyla bundan sonra insanların hafızalarında ne suç, ne yoksulluk ne de hastalıklar kalır. Bu geçmişi ayrıntılarıyla bilen tek şahıs ise ´The Giver´ isimli ihtiyar bir adamdır. 18 yaşındaki Jonas, ihtiyar adamın yanında çalışmaya başlayınca insanlığın hafızalarından silinen geçmişini öğrenmeye başlar. Zaman geçtikçe bu sırların acımasızlığıyla yüzleşen Jonas´ın hayatı tam bir kaosa dönüşecektir...




27 Şubat 2016 Cumartesi

Maydanoz Time : Film - The Dressmaker

Herkese merhabalar efenim.

Oscar zamanı yaklaştıkça aday ve kendinden bahsettiren filmleri izlemeye başladım.Bu da o filmlerden biri sanırım 2 dalda adaylığı var bakalım alabilecek mi? 

Edit : (Aday adaylığı varmış )

Başrollerde Kate Winstlet güzelliği var konu itibariyle mi öyle olması lazımdı bilemiyorum ama Liam'a göre biraz yaşlı kalmış bir kadın oyuncu diyebilirim ya da Liam fazla genç kalmış ya da zaten öyle olmalıydı bilemiyorum ama ben hiç yakıştıramadım,senariste yakıştırmamış olacak ki mutlu sonla bitirmedi maalesef filmi ve film her şey güzel olacak derken yarım saatte film bambaşka bir yöne gitti ve bitti.

"I'm back,basterds."  gibi bir girişi olunca beni acayip etkiledi.

Konusu : Tilly Dunnage (Kate Winslet) güzel, yetenekli ve sıra dışı bir kadındır. Vicdanında taşıdığı büyük bir yükle, annesi Molly?yi (Judy Davis) bulabilmek için doğduğu kasabaya döner. Tilly artık kasabada bir yabancı sayılmakta ve katil olarak suçlanmaktadır. Geçmişin yaraları ile döndüğü bu yerde Tilly?yi kasabalıya yaklaştıran şey Tilly'nin eşsiz terzilik yetenekleri olur. Acılar yerini kahkahalara bırakırken Tilly modacı kimliğiyle kasabanın kadınlarını adeta baştan yaratır. Bu arada geçmişini haksız bir biçimde karalayanlardan tatlı tatlı intikamını almaya başlayan Tilly kasabanın yakışıklısı Teddy?ye (Liam Hemsworth) kalbini kaptırınca bu aşkın ona tahmin edemeyeceği şeyleri yaptıracağını görecektir.




26 Şubat 2016 Cuma

Maydanoz Time : Müzik - Rihanna - Work (Explicit) ft. Drake

Herkese günün cuma geleneksel müzik postundan merhabalar efenim.


Rihanna ve yeni klibi Work iyi seyirler !



Maydanoz Time : Dizi - Another

Herkese merhabalar efenim...

MindFuck Animeler serisinden biri olan Another var bugün dizi postumuzda.12-13 bölümcük hatta bir oturuşta izlemelik yine dehşet bir anime.

Midesi kaldıramayanlara dikkat ! Dehşet dediğim animeler genelde biçmeli  kanlı manlı oluyor malumunuz öyle o sahneleri bende çok izlemiyorum ama sonunda ne olucak diye heyecanla izlemek... İşte o bütün bu sahnelere değer bence :)

Sonu oldukça süpriz bitiyor bence tahmin edebilen oldukça azdır sonunu çünkü çok farklı yapalım milleti mindfuck yapalım diye ne alaka diyeceğiniz biri çıkıyor !

Kısaca konusuna gelicek olursak :

26 yıl önce, bir ortaokulun 3. sınıfında, Misaki adında bir öğrenci varmış. Derslerinde üstün yetenek sergileyen, sporda da başarılı olan bu güzel kız, arkadaşları arasında çok popülermiş. Birden öldüğünde, sınıf arkadaşları mezuniyete kadar, sanki o ölmemiş gibi davranmaya karar vermişler.Ve, 1998 yılı ilkbaharında, Sakakibara Kouichi adlı bir çocuk bu sınıfa transfer olur. Sınıftaki ürkütücü atmosferden, ve özellikle soğukkanlı, Misaki Mei adındaki, gözüne bant takan, her zaman tek başına resim çizen kızdan şüphelenmeye başlar.





25 Şubat 2016 Perşembe

Maydanoz Time : Dizi - Marry Me , Or Not ?

Herkese merhabalar millet !

Bugün uzuunnn bir zamandan sonra bir Tayvan dizisi ile karşınızdayım.Lee Dong Wookieme hava olarak çok benzettiğim Tayvanlı aktörün daha önce aynı kadın oyuncuyla Office Girl diye bir dizisini yazmıştım şimdi yine çok benzeri ama çok daha güzeli bir Romantik-komedi dizisi ile geldim.

Kadın oyuncuyu bu güzelim adama hiç yakıştırmasam da Tayvan'da herhalde çok fazla yakıştırmışlar ki 2.bir dizi daha çekmişler hatta bu dizi de baya bir cüretkar sahnelerle çevrili olmuş.Hatta kimyaları da oldukça iyi tutmuş bildiğiniz kaynamışlar :D

Orijinal komedi sahnelerinin olmasının yanında 15 bölümcük bir dizi.Çin dilini pek sevmiyorum ama yine de sırf bu ikili için izlenir ve katlanılır bence.

Kısaca konusundan bahsedicek olursak , küçüklükten beri birbirini çekemeyen 2 kız arkadaş vardır.Büyüyüncede bu 2 kız arkadaştan biri diğerinin evliliğine mani olur (o boyutta bir kıskançlık yani siz anlayın). Düğünü bozulan kızda intikam almak adına düğününü bozan kızın sevgilisini ayartmaya çalışır ama ortada büyük bir yanlışlık vardır ki o da şudur : O kızın sevgilim diye tanıştırdığı kişi aslında abisidir.





24 Şubat 2016 Çarşamba

Maydanoz Time : Dizi - Bashar Momin

Herkese merhabalar millet !

Sayko erkek dizi karakterlerinin ağzının suyu aka aka izleyen takım burada mı bakalım ?!
Çünküü tam size göre bir Pakistan dizisi buldum hem de 32 bölümcük !
Evet Hint dizileri Kore dizileri bitti şimdi de Pakistan'a sardım dünyayı dolaşıyorum vallahi benden korkulur kıs kıs kıs :)

Sırf başroldeki adam için diziye başladığım doğrudur çünkü tam bir Türk dizisi havası tam bir ağa havası var adamda.Bu adam Türk olsa çok rahat bir Doğu dizisinde oynayabilirdi bence :)
Adam resmen gözleriyle ve bıyıklarıyla oynuyor :D

Evet yanlış duymadınız bıyık dedim :D Normalde erkeklerde en fazla kirli sakal seven ben adamın bıyıklarına bildiğiniz aşık oldum :D Bir insana bir bıyık bu kadar mı yakışır be heytt bee ! (Çalsın davullar !)

Öncelikle Hint dizilerinden pek bir farkı yok (merak etmeyin bunlar dramın içine edip bir anda oynamaya başlamıyorlar).Diline Hint dizilerini izliyorsanız oldukça hakim olabilirsiniz.

Konuya gelecek olursak dizi oldukça izlenme potansiyeli olan ama senarist mi değişti yoksa tepki mi aldı ne oldu bilemiyorum ama batırdılar ve dizi 32 bölümde bitmiş.

Ayrıca ilk defa bu kadar kötü,şerefsiz bir karakterin başrolde olduğunu gördüm hatta dizinin adı bile adamın adı be ! Evet tabi ki Bashar Momin'den bahsediyorum !

Neyse gevezeliği bir kenara bırakacak olursak kısaca konusu ; bu şerefsiz abi Bashar'ın 2 tane kız kardeşi var birisi bir adamla evlendi birisininde erkeklerden yana kadersizliği var diyelim bir türlü evlenemiyor.Evlenen kız kardeşi ile kocası bir yere gidiyorlar , çocukları ile kocasının kız kardeşinin Bashar'a emanet ediyorlar.Bashar sığırında hiç Allah korkusuda yok mahşallah emanete hıyanet edercesine bu kıza aşık oluyor.Ve şöyle de bir durum var ki kız hiç görmediği biriyle nişanlı.

Bu nişanlı da bir gün çıkıp geliyor kızla evlenmeden önce tanışıp görüşmek için işte ondan sonra olaylar kopuyor ! Bu evlenememiş kız kardeş bu kızın nişanlısına aşık oluyor Bashar'da bu evinde kalan emanet kıza aşık,durum böyle olunca bu iki yılan birleşip planlar kurup bu kızı nişanlısından itinayla ayırıyorlar.

Daha sonrası bol spoilerlı olduğu için anlatmıyorum ama ilk defa başroldeki bir adam bu kadar karaktersiz bu kadar şerefsiz bu kadar pislik ama gel gör ki bıyıklardan gözlerden karizma akıyor :D





23 Şubat 2016 Salı

Maydanoz Time : Film - Deadpool

Herkese merhabalar millet !

Bugün nihayet gelelim artık fasülyenin faydalarına !

Evet bu haftanın ilk film postu tabi ki 12 Şubatta sinemaya giden ve herkes tarafından da çok beğenilen Deadpool oldu.

Zeki,çevik ve ahlaksız (!) karakterlere bayıldığımı söylemiş miydim :D Gerçekte olsa suratına dönüp bakmam ama film-dizi-kitap karakteri olunca aşık oluyorum :D Naapayiimm :)

Marvel dünyasına ben bu sene daha yeni yeni ufaktan giriş yapıyorum o nemrut karakterlerden sonra (evet Batman nemrutundan bahsediyorum) böylesini komik böylesine tatlı böylesine küfürbaz ve ahlaksız gibi bir karakteri olduğunu öğrenince Marvel dünyasına bir adım daha yaklaştım.

Marvel'in erkek karakterlerinden çok kadın karakterlerini daha çok seviyorum açıkçası.Tabi ki Iron Men bir yana ama Ant Man ve özellikle de DeadPool'un kendi filmlerine kavuşmasına çok sevindim.

AntMan'in de ne kadar harika bir film olduğundan bahsetmiştim DeadPool ondanda güzel diyebilirim.Sinema teknikleri sonuna kadar kullanmak olsun,samimiyet olsun hatta benim çok sevdiğim bir teknik olan seyirciyle ve yönetmenle,senaristle konuşmaları olsun çok komik ve çok eğlenceliydi.

Son olarak bu kadar övüp Allahuekber dağlarına çıkardıktan sonra filmi birazda yerin dibine sokmak gerekirse (hiç bir şey o kadar da mükemmel değildir diye mesaj vermek adına) , en azından filmin bir +16 olduğunu düşünüyorum çünkü hayatımda duymadığım küfürleri duydum resmen :D








Maydanoz Time : Kişisel - Çocuklu Hayat Bloğunda Çekiliş Varr !

Herkese merhabalar millet !

Bugün bir çekiliş haberi ile karşınızdayım :

http://2cocukluhayat.blogspot.com.tr/2016/02/blogumun-1-yas-kutlama-cekilisi.html

Üstteki linkten daha fazla bilgiye ulaşabilirsiniz herkese bol şanslar :)



22 Şubat 2016 Pazartesi

Maydanoz Time : Kitap - Kül Darci Manley

Herkese merhabalar efenim !

Yepyeni bir haftaya (İzmir'de ki son haftam) kitap postuyla başlamak istedim elbette.Bu haftanın kitabı yine çok konuşulan ve merak ettiğim bir distopya olan Kül kitabı oldu.

Kitabın arka kapak yazısını hatta bununla ilgili tanıtım yazılarını falan okumama rağmen ilk 100 sayfa kadar kitabın içine giremedim ve boş boş okudum resmen.Cidden vurucu hiç bir yönü yok ilk 100 sayfasının sanki bana boşa yazılmış gibi geldi.Ama bi 200. sayfadan sonra olayları daha dikkatli okuyunca duruma da kitaba da vakıf oldum diyebilirim.

Kitabın ilk 100 sayfasından o kadar bir şey anlamamışım ki 200 sayfa okuduktan sonra Dax'ın erkek değilde kız olduğunu anladım :D

Evet benim kitabı okurken ki mallık kısımlarımı geçecek olursak kitap Dax ve Madden diye 2 kızın (!) gözünden anlatılıyor.Zaten 2 yazarımızında olduğunu düşünürsek bu oldukça normal bir durum.Bu anlatımı dolasıyla diğer distopik kitaplardan ayrılıyor.

Yine distopya olması sebebiyle burjuva sınıfına benzetebileceğimiz bir mor halkası sınıfı ve yeşil,sarı... en son halkada da Renksiz denilen Kül halkası var.Tabi ki de bu durum bir takım isyanlara sebep oluyor Madden kızımız mordayken Dax kızımızda Kül halkasının bir üyesi bazı karışıklıklarla bunların kaderi ortak yazılmış oluyor.Bu arada bu serinin adı Kader serisi diye geçiyor.Sürekli bir kaderini belirleme durumu var.

Açıkçası ilk 100 sayfada beni vuran bir kitap olmadığı için öyle seriye devam edeceğim bir kitap değildi.


21 Şubat 2016 Pazar

Maydanoz Time : Film - Küp Serisi

Herkese merhabalar efenim...

Uzuunn bir zamandan sonra bir film serisi ile karşınızdayım.Aslında bu film yani ilk film olan Küp'ü izleyip MindFuck filmler kategorisine koymayı düşünüyordum fakat 1.filmin sonu açık kaldı ve tam olarak filmi (kardeşimle) anlamayınca sözlüklerden falan yorumlara baktık,bakarken de bunun serinin ilk filmi olduğunu diğer filmlerinde ilk filmi anlayabileceğimizi öğrendik.

Serinin ilk filmi 1997 yılında çekilen Küp filmi olarak biliniyor.Aslında akılcı bir senaryosu var ve oldukça da merak uyandırıyor izlerken.

Oraya nasıl geldiklerini hatırlamayan ve üzerlerinde dünyadaki hapishanelerin adlarının bulunduğu ,  hapishane üniforması giyen insanlar var.Bu insanlar kendilerini bu şekilde sürekli yer değiştiren bir küp mekanizmasının içinde buluyor.Buradan nasıl çıkacaklarını bulmaya çabalıyorlar ama küpte aynı zamanda her odanın renkleri ve tuzakları var.

Film bu arada Kanada yapımı.

Serinin 2.filmi 2002'de HiperKüp olarak çıktı ama 1.film ile maalesef hiç bir bağlantısı yok ayrıca başka bir çağa atlamışlar gibi resmen benim düşünceme göre yönetmen bu filmi sarhoşken çekmiş :D

Serinin 3.filmi ise 2004'te Küp Zero olarak çekildi.Bu film 1.film ile daha alakalıydı ayrıca 1.filme bol bol gönderme yaptılar ve çok azda olsa boşlukları doldurdular ama yinede seri boyunca aklımızda hep bazı soru işaretleri kaldı diyebilirim.





20 Şubat 2016 Cumartesi

Maydanoz Time : Film - Before Sunrise

Herkese merhabalar efenim...

Aslında uzun bir süre önce izlesem de postunu yapmak bugüne kısmet olan bir romantik film ile karşınızdayım.

Çok methini duyduğum bir filmdi hatta bu bir seri Before serisi diye geçiyor ama ben ilk filmini çokta beğenmediğim için devamını izlemeyş düşünmüyorum.

Olaylardan çok diyalog odaklı bir aşk filmi diyebilirim açıkçası beni çok sıkıyor bu tip filmler.Ama diyalogları oldukça akılcı bunu demeden geçemicem :)

Hiç tanımadığı bir adamla hiç bilmediği bir yerde trenden inip hayatının en unutulmaz günün yaşayan bir kızın hikayesi aslında.Film sadece 1 günden bahsediyor.




19 Şubat 2016 Cuma

Maydanoz Time : Dizi - Death Parade

Herkese merhabalar efenim...

Çookkk uzun bşr aradan sonra bir Anime Dizisi ile karşınızdayım.Aslında kardeşim olmasa izleyeceğimde yoktu bu animeyi ama iyi ki izlemişim.Öncelikle 13 bölüm ve 20 dk o yüzden 1 günde bitirdim animeyi hem de acayip heyecanlı.

İzlerken sorgulatan animelere cidden bayılıyorum.Kurgusu zeka dolu ayrıca bol bol mindfuck noktalarıda var içinde.Death Note'dan sonra en çok beğendiğim anime oldu diyebilirim.

Budizim inancı ile çekilen bir anime olduğunu öncelikle söylemem lazım.Çünkü cennet ve cehennem kavramları hiçe sayılmış onun yerine çok benzer olan reakarnasyon ve boşluğa gitme olayı var.Kısaca konusunu anlatmak gerekirse : İnsan psikolojisini anlamınıza yardımcı olacak ve tabiki de hayatı,ölümü sorgulatacak bir dizi.Öldükten sonra yargılama adına aynı yerde ölmüş 2 kişi bir bara gelir bu kişiler nasıl öldüğünü ve öldüklerini hatırlamazlar.Hayatlarına pahasına bir oyunun içinde bulurlarken kendilerini içlerindeki karanlığı çıkaran oyunda hile yapan pislik yapan taraf boşluğa gider diğer tarafsa reakarnasyon olur.  

Kendimce böyle anlatabildim ama anlatımımı beğenmeseniz bile Buse ablanızdan tavsiyedir şiddetle mutlaka izleyiniz!




18 Şubat 2016 Perşembe

Maydanoz Time : Film - Chilling Romance

Herkese merhabalar efenim...

Bugün uzun bir zamandan sonra bir Kore filmi ile karşınızdayım.Filmi ben tamamen Master's Sun'a benzetmiş durumdayım kızın hayaletleri görmesi bir adama aşık olunca hayaletlerle beraber savaşması falan tabi hayaletlerin hikayelerinin olması ... Ama tabi Korku-Romantik Komedi tarzı bir film olduğu için Başkanımız kadar cool bir karakter yoktu başrolde tam tersi komik ve oldukça korkak bir sihirbaz vardı.Bu film çok övüldü zamanında ama ben o kadar da iyi bulmadım açıkçası.





17 Şubat 2016 Çarşamba

Maydanoz Time : Kitap - Küçük Hırsız Sena Yavuz

Herkese merhabalar millet !

Karar verdim okulun ilk haftası gitmiyorum yani Şubat ayınında son demlerini evimde İzmir'de geçirip havaların en güzel olduğu dönemleri Balıkesir'de geçiricem tabi vizelerden finallerde zaman kalırsa güzel güzel gezme planlarım var yine bu bahar içinde :D

Neyse efenim gelelim bu haftanın kitap postuna.Benim ilk okuduğum wattpad kitabı ile karşınızdayım ! Wattpad kitaplarına açıkçası benim öyle bir önyargım yoktu ama dillerinde bozulmaların ve acemiliklerinin olacağını elbette biliyordum sonuçta yazarımız 1999 doğumlu ! 

Elbette bilgi ve kültür kapasitesi yılların yazarlarıyla eşit değil ama buna rağmen (benim o zamanlarımda yaptığım gibi) azim etmiş ve yazmış hatta hayallerini kavuşmuş insanları görmek beni geleceğe dair çok ümitlendiriyor açıkçası.

Bazıları bu tip kitapların işte satış kaygısı ile yazıldığını hiç bir edebi değerinin olamayacağı hatta edebiyatı alta çektiklerini söylüyor.Ama unutmayınız ki çok öenmli yazarlarda bu yaşlarda yazmaya başlamışlar.İlla herkes siyasetten çok önemli konulardan bahsedecek diye bir şey yok !

Küçük Hırsız konusu itibariyle tabiki de çok sıradan ve çok klişe olarak yazılmış.Okuken maalesef liselerde ne böyle erkekler var ne de böyle olaylar diyorsunuz ama hepsi tabiki de kurgu ama bende oturup lise hayatımı anlatsam sizi kendi gözümden sizde dersiniz ki böyle olaylar olmaz lisede :D Ama inanın oluyor yani siz o dönemde hayatı ve olayları çok farklı yorumluyorsunuz ve bi hayal dünyasında yaşıyorsunuz o yüzden araya biraz kurgu alarakta olayları abartarak anlatınca ortaya çok eğlenceli bir kitap çıkıyor.

Kitapta tek sevmediğim tarafsa ben genelde bu tip romanlarda sadece 1 kişinin gözünden anlatılmasını severim sürekli karakter değişimi yapınca herkesin duygusu yarım kalmış bence bir olayı tek bir kişinin gözünden anlatmak bence her zaman daha keyiflidir okuması aksi taktirde karışabiliyor ve bir şeyler eksikmiş gibi geliyor bana.




16 Şubat 2016 Salı

Maydanoz Time : Dizi - Quantico

Herkese merhabalar efenim !

1sezonluk 10 bölümlük gönlü ve gözü yormadan izlediğim dizilerde bugün benim çok severek bi solukta bitirdiğim ama 2.sezonunun bildiğim kadarıyla iptal edilen (inşallah yanlış biliyorumdur) bir dizi var.Geçmişle şimdiki zamanın arasında gidip gelen bi yerden sonra kim bu yaa diyip kafayı yiyeceğiniz bir film sanırım 2.sezondan çok emin oldukları için sezon finalinde kim olduğunu anlamıyorsunuz.

Hee kim kim dediğimiz ise şöyle : FBI eğitimi alan gençler var ama hepsinin geçmişi problemli ayrıca içlerinden biri terörist ve Amerika'da şimdiki zamanda bir bomba eylemi planı var ve FBI eğitimi geçmiş zamanda yaşanırken şimdiki zamanda da başroldeki kızımızın üzerine bu teröristlik suçunun atıldığını anlıyoruz.Sınıf arkadaşlarından biri yaptı bunu ama kim kim kim ?!




Alex Parrish
Priyanka Chopra



Ryan Both
Jake Mclaughlin



Miranda Shaw
Aunjanuere Ellies



Nimah Amin
Yasmine Al Massri



Shelby Wyatt
Johanna Braddy


Simon Asher
Tate Ellington


Caleb Haas
Graham Rogers



Liam O'conner
Josh Hopkins




15 Şubat 2016 Pazartesi

Maydanoz Time : Film - The Box

Herkese merhaba millet !

MindFuck yapan film maratonu kaldığı yerden elbette devam ediyor ! Bu haftanın ilk filmi The Box yani Kutu var.Aslında tahmin edebilir bir sonu olsada seyirci öyle kolay kolay tahmin edemesin diye asıl verilmek istenen mesajı çok saptırmışlar diyebilirim.Beğenen cidden beğenir ama beğenmeyeden çok uyuz olabilir filme ben arada kalanlardanım :)

Kısaca spoiler vermeden konusu ise şöyle ; Evinize bir kutu geliyor içinde kırmızı bir düğme var ve yüzünün yarısı yanmış olan bir adam size şöyle bir şey teklif ediyor : Bu kırmızı düğmeye basarsan çok büyük miktarda (miktarını şu an hatırlamıyorum) bir paraya sahip olacaksınız ama karşılığında dünya üzerinde herhangi biri ölücez eğer bazmazsanız hiç bir şey olmayacak ve ben bu teklifi başka bir aileye götüreceğim.Ne yapardınız ?




14 Şubat 2016 Pazar

Maydanoz Time : YouTube - Hikaye Bazlı Oyunlar

Herkese merhaba millet !

Dizi-filmden canım sıkıldığı zaman bütün gün izlediğim heyecanla yeni bölümlerini beklediğim tek bir şey varsa o da kesinlikle hikaye bazlı oyunlar ! YouTube'un oyun kanalları şu sıra favorim ama sadece bazı kanallar.Öyle kanlı silahlı oyunları hiç sevmem ama bu oyunlar bir başka ! İngilizcem orta seviyede olduğu için kendim oynasam bu kadar zevk almam açıkçası oynayanlar hem çeviriyor hemde canlı yayın yaptıkları için izleyicilerler birlikte hikayeyi ve sonunu tahmin etmeye çalışıyor !

İşte benim bu zamana kadar izlediğim seriler ve takip ettiğim kanallar :

1-CONTRADİCTİON




https://youtu.be/AK80GoYVf-4?list=PL8XrjcnYHJi4uXkpi9hcX72v6yXrC0K9V



2-HER STORY




https://youtu.be/rtjsyM31pkU?list=PL8XrjcnYHJi4oC38oLEcXH7ye9ZzE4-9_



3-UNTİL DAWN




https://youtu.be/zIIZA87E4I0?list=PL8XrjcnYHJi5kjsBVgNrgdQ9HMBKK3HxU



4-THE DETAİL




https://youtu.be/Bu0hNCCpxBE?list=PL8XrjcnYHJi73OLQsCFtPbA2kTdggypHx


5-TO THE MOON




https://youtu.be/AkoKBTP-lA0?list=PL8XrjcnYHJi7UJrYzfEQHf_rbP7GBDmR2


6-THE WOLF AMONG US




https://youtu.be/xy-Don6AB1Q?list=PL8XrjcnYHJi5466BDD8yFTa6AqBc_M5pM


7-MURDERED : SOUL SUSPECT




https://youtu.be/E8_CbeKjnLY?list=PL8XrjcnYHJi5jzPrIM4JWUBSj4YJdy1BJ

8-THE VANİSHİNG OF ETHAN CARTER 



https://youtu.be/kLKPwVbsr2c?list=PL8XrjcnYHJi6xD9c-sTR5LpkH4bTw1Ti8

9-Night Cry


10-Amnesia - The Dark Descent-


11-Gone Home


12-Outlast


13-Sims 4 Dine Out


14-The Sims 4 Get Work


15-Clock Tower


16-PressxToNotDie



17-BEYOND : TWO SOULS




https://youtu.be/GhmGf8nZIF8?list=PLraom5Z3lZ5tI8VLLZUZ_R35i44fuAYZu


18-HEAVY RAİN




https://youtu.be/M1a7HLKQQrs?list=PLraom5Z3lZ5uBItxX0_gDiffx2txObQ-2


19-THE ORDER 1886




https://youtu.be/IM3vj9Y83Ik?list=PLraom5Z3lZ5u2Fj-y_eI5jL4RTfRDkFIA


20-FAHRENHEİT




https://youtu.be/u9QSY7oHSFI?list=PLraom5Z3lZ5sU3ej4hgZLbyvEDwwnn7U2


21-RED HOOD DİARES




https://youtu.be/aTLl9TNVeAA?list=PLhpi7wXTY-5yKpF8Ik0x40lTc1b0C5oOI

22-THE STANLEY PARABLE


23-The Cat Lady


24-Grim Fandango


25-Valiant Hearts The Great War


26-Uncharted 4 A Thief's End


27-Uncharted 3 Drake's Deception


28-Uncharted 2 Among Thieves



29-Silent Hills P.T (Demo)



30-LIFE IS STRANGE




https://youtu.be/gYne-cpQYso?list=PLI0lr5B9J6ofERkcYG9tViJEUwA-I8fYi

31-LAYERS OF FEAR



https://youtu.be/4aWTf449MIM

32-FİREWATCH




https://youtu.be/wq4hgrF4OMs?list=PLI0lr5B9J6ocJV1N24GHdsJmoKEVZD0m6

33-KHOLAT


https://youtu.be/p242kHiuExw?list=PLI0lr5B9J6oevX-SV2AF6ei-7KQWo7X6V

34-Quantum Break


35-Mafia 2


36-Sherlock Holmes The Devil's Daughter


37-Dead By Daylight


38-Playdead's Inside


39-Sherlock Holmes Crimes And Punisments


40-Red Dead Redemption


41-Five Minutes


42-Hotel Remorse


43-Oksu Station Ghost


44-The Rec Shutter


45-The Corridor


46-Pulse Phobia


47-Mental Hospital


48-The Following


49-Calm Time


50-The Burning Room


51-Batman The Telltale Series


52-We Happy Few


53-Kitty Powers Matchmaker


54-Neverding Nightmare


55-DreadOut


56-Layers Of Fear ( Inheritance)


57-OverCooked


58- The Sims 3 Üniversite Life


59-Eleanor's Stairiway


60-Mafia 2 Joe's Adventure


61-Outlast 2 (Demo)


62-Resident Evil 7 (Demo)


63-The Sims 3 Island Paradise


64-Youtubers Life



65-Notes Of Obsession


66- Siren Blood Curse


67- Regeria Hope


68 - Welcome To The Game


69-Undertale


70-Yandere


71- Sneak Thief


72 - Attack On Titan


73 - Hitman 2016


74 - Infamous Second Son


75 - Kraven Manor


76 - DawnFall


77 - Mafia 3


78- Five Nights At Freddy's


79 - Metro 2033


80 - Rise Of The Tomb Raider


81- Until Down Rush Of Blood 


82- Silent Hill 1


83-Silent Hill 2


84- Silent Hill 2 ( Born From A Wish)


85 - Silent Hill 3


86-Missing


87 - The Fear


88- The Plight


89-Investigator


90-Blues And Bullets


91-Mystery Case Files 13th Skull 


92 - Dishonored


93-Alan Wake


94- Corpse Party


95-The Walking Dead (1.Sezon)


96- The Walking Dead 400 Days


97 - The Bunker


98-The Walking Dead (2.Sezon)


99- The Walking Dead : Michonne


100- Silent Hill 4 The Room


101 - The Last Of Us


102 - Off Peak


103 - A Date In The Park


104 - The Walking Dead - A New Frontier - 


105-Manual Samuel


106-Araya


107- Everybodys's Gone To The Rapture


108-The Long Dark



109-Friday The 13Th


110 - Root Of Evil


111-Assassin's Creed : Syndicate


112-Sims 4 : Living City


113-Korku Hastanesi


114 - Sims 2 : Castaway Stories


115 - The Sims 3 : Medieval


116-This War Of Mine


117-Sims 3 : World Advanture


118-Asylum Jam


119-Don't Chat With Strangers


120-The Sims 4 : Get Together


121-Home Sweet Home (Demo)


122-The Forest


123-The Sims 4 : Toddlers


124-Detention


125-Sara Is Missing


126-Virginia


127-Outlast (Whistleblower)


128-Resident Evil 7 


129-Resident Evil 7 DLC


130-Horizon Zero Dawn


131-Flix And Chill


132-Sims 4 : Vampires


133 - No70


134 - Fran Bow


135-The Evil Withın


136-Deadpool


137-Saw


138-Hotel Anatolia


139-Kona


140-The Last Guardian 


141-Narcosis


142-The Witcher 3 Wild Hunt


143-Roots Of Insanity


144-Outlast 2


145-Little Nightmares


146-What Remains If Edith Finch


147-Injustice 2



148-THE FIDELIO INCIDENT


149-Tekken 7


150-Perception


151-Late Shift


152-Missing


153-Blackwood Crossing


154-CONARIUM


155-Get Even


156-Resident Evil 


157-Clock Tower 3


158-Beat Cop


159- Rule of Rose


160-The Fear


161-Silent Hill  - Origins


162-Uncharted - The Lost Legacy


163-Sally Face


164-Uncharted Drake's Fortune


165-Last Day Of June

166-Life ıs Strange : Before The Strom


167-Don't Knock Twice


168-Wolfenstein : The New Order