22 Ocak 2016 Cuma

Maydanoz Time : Kişisel - YouTube Kanalım

Herkese merhabalar !

Neredeyse aradan 6 ay geçmiş olan bir videoyu koyaraktan bende kanalımı açmış bulunuyorum.Ayyy çok heyecanlı ve çok hevesliyim.Tutar mı tutmaz mı diye bir iddam yok elbette sadece eğleniyorum yaparken şimdilik benim için en basit olan işten kitap tanıtım videolarından başladım elbette :)

Ama sırayla bunu yapmaya ve tabiki de edit yapmaya alıştıkça daha da çeşitli videolar hatta belki de vloglar çekebilirim :)

İlk rezil videomu (!) altta koyacağım linkten izleyin beğenin abone olun yorum yazın bir şeyler yapın çünkü desteklenmeye bu konuda çok ihtiyacım var kendim çalıp kendim oynamakta pek istemem açıkçası :) Bol bol hata yaptım elbette ilk videonun günahı olmaz bence !


https://www.youtube.com/watch?v=PFyDXB2D-6k

1 yorum:

Kitap - Bir Kutup Ayısının Anıları Yoko Tawada

 Herkese merhabalar efenim, Yoko Tawada'dan daha önce Tokyo'nun Son Çocukları diye distopik bir hikaye okumuş ve bunu sizinle paylaş...