8 Ocak 2016 Cuma

Maydanoz Time : Film - Don Jon

Herkese merhabalar efenim...

Bugünün ilk postunda öncelikli olarak bir yerde denk gelirsiniz aşk filmi sanır oyuncularına aldanırsınız izlemek falan istersiniz falan diye sizi uyarmak adına (sakın izlemeyin vaktinizi boşa harcamayın) bir film postu yapmak istedim.

Ya bi kere şu başrolde ki adam kim ?! Cidden ünlü biri mi ? Ben ilk defa görüyorum bu adamı ve bu filmde adam resmen tam bir apaçi abazası gibi davranıyor.Ve film bunun etrafında dönüyor resmen.Ya adan resmen apaçi ve abaza ya ben hayatımda ne böyle konu gördüm ne böyle senaryo gördüm.Hangi akla hizmet bu filmi çekmek için para harcamışlar hangi akla hizmet Julianne Moore ve Scarlet Johansson gibi çok başarılı 2 kadın oyuncu bu filmde yer almış ?

Film boyunca adam kroluğu,abazalığı ve apaçiliğini izledim.Demekki böyle tipler sadece Türkiye'de olmuyormuş arkadaşlar konu monuyuda vermiyorum yazmıyorum da deli oldum :/





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Ateşin Varisi Sarah J. Maas

 Herkese merhabalar efenim, Çookk uzun bir aradan sonra Cam Şato serisinin 3.kitabı olan Ateşin Varisi kitabına başladım.3.seriden itibaren ...