13 Ocak 2016 Çarşamba

Maydanoz Time : Dizi - Supergirl

Herkese merhabalar efenim...

Başlamasını merakla beklediğim 2015-2016 dizilerinden biriydi Supergirl.Ama en fazla 7.bölüme kadar dayanabildim.Benim için tam bir hayal kırıklığı oldu açıkçası.Başroldeki kız bir süper kahramana göre çok fazla naif kalıyor bu yüzden bana geçmedi açıkçası hikayesi.Ayrıca içinde ne aşk var doğru düzgün ne de macera :/ Hep aynı olaylar doğrultusunda dönüp durduğu için izlemeye içim daha fazla el vermedi açıkçası.




Supergirl
Mellisa Benoist


Cat Grant
Calista Flockhart


Alex Danvers
Chyler Leigh


Winn Schott
Jeremy Jordon


James Olsen
Mechad Brooks









1 yorum:

  1. çok severim böyle dizileri bunu da zevkle seyrediyorum zaten digiturk sci-fi kanalı favorim :-))

    YanıtlaSil

Kore Dizisi : A Good Day to Be a Dog

 Herkese merhabalar efenim, Fantastik Kore dizilerine devam ediyoruz.En son bu diziyi izledim ve acayip hoşuma gitti.Kızın bir erkekle öpüşü...