24 Ocak 2016 Pazar

Maydanoz Time : Dizi - Hyde,Jekyll And I

Herkese günün 2.postu olan dizi postundan merhabalar efenim !

Ne bende ne kardeşimde ne de annemde izleyecek Kore dizisi kalmadı vallahi.Bende blogları falan bakıp bakıp arada kaçırdığım ya da bunu sonra izlerim ya dediğim dizilere geri döndüm ve bu dizyi izlemediğimi farkettim !

Kill Me Heal Me ile aynı dönemde olduğu için ağırlığımı tabiki de bu diziden bin kat daha iyi olan Kill Me Heal Me'ye vermiştim.Gerçi bu diziyi izledikten sonra ikisini aynı kefede tutmak saçma geldi bana.

Tamam konu bakımından çok benziyor olabilirler (birisi 7 kişilik birisi 2 kişilik) ama bu dizinin bazı sahnelerinde baya baya bi abartmalar vardı o yüzden azıcık bende gerçekliğini kaybetsede Kill Me Heal Me gibi 7 kişiliğe bağlamaması 2 kişilik ile idare edilmesi tabi bana daha gerçekçi geldi.

Dizi adını Dr.Hyde and Mr.Jekyll kitabından aldı bildiğiniz gibi ama onun tam tersi şeklinde.Adamın öz karakteri kötü ama 2.kişiliği iyi biri kitabında (okumadım) bildiğim kadarıyla tam tersi şeklinde.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kore Dizisi : The Worst of Evil

 Herkese merhabalar efenim, Bugün size hiç benlik olmayan (polisiye,uyuşturucu kaçakçılığı,aksiyon) ama sırf ikinci yan roldeki kadın için b...