Kategoriler

Anime (20) Bakım (4) Dizi (216) Etkinlik (53) Ev Menüsü (35) Film (371) Geziler (43) İkon (11) İndirimler (5) Kahvaltı Sürprizi (8) Kırmızı Halı (21) Kişisel (56) Kitap (205) Makyaj (4) Mekan Keşfi (18) Mobil (8) Moda (56) Müzik (145) Plan (19) Program (3) Sağlık (3) Tatlı (22) Ürün Keşfi (61) Yeni (3) YouTube (36)

31 Ocak 2016 Pazar

Maydanoz Time : Dizi - Queen In Hyuns Man

Herkese merhabalar efenim !

Uzun bir zamandan sonra Kore dizileri ile devam ediyoruz.Normalde dönem dizilerini hiç sevmem ama bu dizi hem günümüzde hem de eski çağlarda geçince bir şans vermek istedim.Ve şans verdiğime hiçte pişman olmasım !

Çünkü diyalogları,romantik sahneleri çok komik olan bi Romantik-Komedi-Fantastik-Dram türlerinde bir diziydi.Ayrıca orijinal karakterlerde vardı diyebilirim.Kızımız saf ve masum olmak yerine burada biraz gicibeydi(zilli).Oldukça açık bir karakter ayrıca yakışıklı saf çocuğuda bulunca her şeyi işine geldiği gibi öğretip her fırsatı çocuğu öpmek için kullandı.

Kısaca konusuda ; 200 yıl önceden bir tılsım sayesinde günümüze gelir ve o dönemi çeken bir dizi oyuncusuna aşık olur sonrası ise olaylar olaylar.




30 Ocak 2016 Cumartesi

Maydanoz Time : Müzik - Pharrell Williams Freedom

Herkese günün 2.postu olan müzik postundan merhabalar efenim.


Dün bi akıllılık (!) yapıp müzik postu yayınlamayı unutmuşum affedin ve şimdi müziğin keyfini çıkarın.


Maydanoz Time : Film - Enemy

Herkese merhabalar efenim...

Mindfuck film maratonununda bugün ki film Enemy Türkçe çevrisi ile Düşman.Fakat mindfuck film listemde izlediğim en ilginç en anlamadığım film oldu açıkçası.

İzleyenlerin bazıları filmden çok şey anladı hatta sözlüklerde falanda açık açık anlattı.Bazılarıda benim gibi filmin çekilme amacını dahi anlamadı.

Filmde çok fazla kültürel gönderme var bunun farkındayım elbette ama yinede senaryoda bir akış,bir giriş bir sonuç hiç bir şey yok açıkçası hatta konusu bile yok diyebilirim,bilemedim.




29 Ocak 2016 Cuma

Maydanoz Time : Kişisel - Cilt Bakım Rutinim (Yağlı-Karma)

Maydanoz Time : Kitap - Lola Ve Komşu Çocuğu Stephanie Perkins

Herkese günün 2.postu olan kitap postundan merhabalar efenim !

Betsellerde de ülkemizde de oldukça çok satılan ve çok okunan çok beğenilen bir kitap olan Lola Ve Komşu Çocuğu ile devam ediyoruz.

Açıkçası beklentim oldukça yüksekti bu kitaptan ama beklentimi ne derece karşı karşıladığı , bilemiyorum ...

Bana çok John Green havalarında tam bir ergen romanı gibime geldi.Aslında bu traz yazılan romanlarla karşılaştırıldığında oldukça orijinal karakterlere sahip bir kitap diyebilirim.Burada bad boy good girl olayı tersine biraz daha böyle uyanık hatta iki erkeği birden idare edecek bir kızla böyle daha naif böyle daha tatlış ilk aşkına sadık kalacak kadar saf bir oğlan var.

Ayrıca dikkatimi çeken şeylerden birisiyse LGBT olayını bizzat gözümüze gözümüze sokmasıydı yazarın.Bilmiyorum siz bu konu hakkında ne düşünüyosunuz ama benim midem pek kaldırmıyor-saygısızlık söz konusu değil ben bunun daha çok hastalık olduğunu düşünüyorum çağımızda çok normal bir şeymiş gibi gösterip bu şekilde bilinçaltlarımıza giriyorlar.-.

 Sevgili başroldeki kızımızın 2 babası vardı bu durumda.O yüzden bu kısmı bile diğer kitaplara göre bana değişik geldi.

Ayrıca kızın sade, kendi halinde bir kız olması gerekirken tam bir klişe olaraktan böyle kostümler peruklar takan hatta balosuna bile dikkat çekici bir şekilde katılması garibime gitti.

Bunların dışında aslında oldukça gördüğümüz bir hikaye benim beklentimin biraz altında kaldı diyebilirim.



Maydanoz Time : Film - Shutter Island

Herkese merhabalar millet !

Mindfuck yapan beyni mıncıklayan film maratonunun bugününde belki de bir çoğunuzun defalarca izlediği ama benim küçükken izlemiş olsamda anlamamış olduğum ya da hatırlamadığım daha dün izlediğim bir filmle devam ediyoruz.

2010 yılında başrolünde Di Caprio'nun olduğu oldukça güzel bir senaryoya sahip bir film.Kesinlikle izlenmesi gerekenlerden olduğunu düşünüyorum.Psikolojik-gerilim türünde kaçmaz bir film.Konusunda çok bahsetmiyorum genelde bu tarz filmlerin çünkü şimdi ne desem spoiler olur :)





28 Ocak 2016 Perşembe

Maydanoz Time : Film - Triangle

Herkese günün 2.postu olan film postundan merhabalar.

Mindfuck film serisine bir film daha ekledim.Bu filmi izledikten sonra cidden beyniniz mıncıklanmış gibi hissedeceksiniz.Konusunu vermek istemiyorum çünkü ne desem spoiler vermiş olurum ayrıca filmi anladım 1 izleyişimde ama anlat deseniz vallahi anlatamam öylede bir film :)




Maydanoz Time : Film - The Beauty Inside

Herkese merhabalar efenim...

Anneminde izleyip çok beğendiği tabiki içinde de Wookiieciğimin olduğu güzel bir Kore filmi ile devam ediyoruz film maratonumuza :)  

Her sabah başka bir insan olarak uyandığınızı düşünün ! İmkansız çünkü film biraz fantastik sayılır.Ayrıca film çok güzel olmasına rağmen nedenini açıklamıyor resmen sadece biz bulduk nedenini çokta karıştırmayın diyor.Kadrosunda oldukça iyi oyuncular var haliyle :)

Neyse konuyu yine dağıttım.Bu adam bir şey sayesinde her sabah başka bir insan olarak uyanıyor.İnsan diyorum çünkü kadında olabiliyor.Aklı anıları aynı ama görüntüsü,sesi farklı oluyor.Bu adam hayatı boyunca böyle yaşamaya devam ederken bir gün aşık oluyor.Böyle bir durumunuz varken aşk nasıl yaşanır diyorsanız buyrun filme.




26 Ocak 2016 Salı

Maydanoz Time : Kişisel - Yayınevleri Mimi


1- En sevdiğiniz yayınevi hangisi ? 

Kapak tasarımı olarak en çok Yabancı ve Go Kitapevi.Ama kitap çeşitliliği için ise Dex ve Pegasus.

2- Bu yayınevinden okuduğunuz bir kitabı kısaca yorumlayın.

En son Yabancı'dan Kurucunun Kızı'nı okudum ve onuda kısaca hem videoda hemde post olarak yorumladım tekrar tekrar  yazmak için çok tembelim :)

3- Bu yayınevinden okuduğunuz bir kitaptan bir söz yazın.

Ben Kurucunun Kızı ve benim görevim Başkanın Oğlunu öldürmek !

4- Yazarın başka okuduğunuz ve önerdiğiniz bir kitabı var mı ? Varsa, adı ne ?

Kitabın devamı olan Devrimin Kızı en yakın zamanda alıp okuyacağım bildiğim başka bir kitabı yok :)

5- Yayınevinden kitap çıkartsanız ve tutmazsa ne hissederdiniz ? 

Kader :) Benim için hatıra olmuş olur napalım :)

6- Bu yayınevinden almak istediğiniz bir iki kitap hangisi/hangileri ?

Sanırım bir çoğunu aldım ama daha gözümü diktiğim çok kitap var liste buraya sığmaz vallahi :)

İsim olarak mimlemiyorum isteyen yapsın beni mimleyen iremvekitaplar.blogspot.com.tr'ye teşekkürler.

Son olarak kanalımda kardeşimle birlikte yaptığımız Kore dizisi önerilerinin şöyle bir toplanmış hali var 2 video olarak.

Linkleri :

https://www.youtube.com/watch?v=-ZRlZ0544Sg

https://www.youtube.com/watch?v=QHF6QSTyDlo




24 Ocak 2016 Pazar

Maydanoz Time : Film - Evlenmeden Olmaz

Herkese merhabalar efenim !

Film maratonunda bugün yine bi Romantik-Komedi türünde bir Türk filmi var.Amerikan filmlerinden çakma bir Türk filmi yapılmaya çalışılmış ama olmamış çocukta (!) don durmaz misali bu filmde pek olmamış diyebiliriz.Hele de bu güzelim kadroya yazık olmuş.

Sen ki Cansel Elçin'sin ağır başlı duran,böyle hep delikanlı rollerde görmüşüzde aşık olmuşuz.Bu haller ne ! Adamın ağzında küfür bile durmamış yahu!Oyunculuğu burda çok sırtımış ve acayip yapmacık durmuş maalesef.Adamın ses tonu bile müsait değil bence bu rol için.Özge Özberk tamda bu rollerin kadını ona diyecek bir şeyim yok ama Cansel Elçin ne alaka ?

Neyse efenim birazcık filmden bahsedeyim ama karakterlerde senaryoda çok yapmacık ve abartılı duruyor onu önceden söyleyeyim en azından bencesi böyle diyeyim.

Artık 30 lu yaşlara gelmiş 1 kadının tek derdi evlenmektir sorunu ile yola çıkılmış sevgilisi ile evlenemeyince ve ayrılınca kısaca koca bulmak derdiyle bir koca bulma kurumuna gider :D
Talepleriyle görüşür ama bu randevuları sabote eden bir eski sevgili vardır.Bir randevusunda buluştuğu adam psiko çıkınca ( ki bence rolünün hakkını veren burda en iyi oyuncu Hakan Eratik olmuş rolüne bir insan bu kadar mı yakışır! ) işler karışır.





Maydanoz Time : Dizi - Hyde,Jekyll And I

Herkese günün 2.postu olan dizi postundan merhabalar efenim !

Ne bende ne kardeşimde ne de annemde izleyecek Kore dizisi kalmadı vallahi.Bende blogları falan bakıp bakıp arada kaçırdığım ya da bunu sonra izlerim ya dediğim dizilere geri döndüm ve bu dizyi izlemediğimi farkettim !

Kill Me Heal Me ile aynı dönemde olduğu için ağırlığımı tabiki de bu diziden bin kat daha iyi olan Kill Me Heal Me'ye vermiştim.Gerçi bu diziyi izledikten sonra ikisini aynı kefede tutmak saçma geldi bana.

Tamam konu bakımından çok benziyor olabilirler (birisi 7 kişilik birisi 2 kişilik) ama bu dizinin bazı sahnelerinde baya baya bi abartmalar vardı o yüzden azıcık bende gerçekliğini kaybetsede Kill Me Heal Me gibi 7 kişiliğe bağlamaması 2 kişilik ile idare edilmesi tabi bana daha gerçekçi geldi.

Dizi adını Dr.Hyde and Mr.Jekyll kitabından aldı bildiğiniz gibi ama onun tam tersi şeklinde.Adamın öz karakteri kötü ama 2.kişiliği iyi biri kitabında (okumadım) bildiğim kadarıyla tam tersi şeklinde.





Maydanoz Time : Film - Aşk Nerede ?

Herkese merhabalar efenim !

Film serüvenimiz de bugün bir Türk filmi var.Kendisi 2015 yapımı Romantik-Komedi tadında.Ayrıca bol bol kahkaha atacağınız içinizi yine aşkla sıcacık yapacak Amerikan filmlerini aratmıyor.Naif Türk mizahı ile birleştirdiğinizde gayette samimi bir film ortaya çıkmış.Oyuncuları öyle aşırıı başarılı diyemicem ama klişelere bayılan biri olarak ben tabiki de çok severek izledim :)

Bu arada filmin İstanbul'da değilde Antalya'da çekilmesi daha bi hoşuma gitti nedendir bilinmez :)





23 Ocak 2016 Cumartesi

Maydanoz Time : Kitap - Kurucunun Kızı Amy Engel

Herkese günün 2.postu olan kitap postundan merhabalar efenim !

Uzuuunn zamandır bu kitabı kesiyordum diğer kitap bloglarından okuyup duruyordum bir kaç kere almaya yeltendim ama kısmet olmadı derken nihayet aldım ve eve gelir gelmez 2 günde okuyup bitirdim.

Çünkküüü çokk heyecanlı ve çokk güzel bir kitap ! Uzun süredir devamını böyle heyecanla okumayı beklediğim bir kitap olmamıştı bence gerçekten hakkındaki yorumları ve övgüleri hakeden bir kitap.2.kitabı olan Devrimin Kızı'nı da umarım en yakın zamanda alır okurum.Yabancı yayınevinin kitap tasarımlarına bayılıyorum ! Okuoku'da 9.90 indirimi olunca elbette kaçırmadım vee bir sürrrüü kitap aldım bu şimdi gelecek 2.youtube videosunda anlatıcam :)

Kitap distopya türünde aslında bence farklı bi konusu varmış gibi geldi bana diğer kitaplara göre.Yine bir nükleer savaşı sonrasında bir grup insan kalır ve 2 düşman aile kalır bunların çocukları birbiri ile evlendirilir en sonunda başkanın oğlu ile kurucunun kızı evlendirilir ama kızın asıl görevi başkanın oğlunu öldürmektir.Ve başkanın oğlu umduğu gibi biri çıkmaz vee olaylar olaylar.Sonu oldukça değişik ve heyecanlı bitti :)



Maydanoz Time : Film - Ego

Herkese merhabalar millet !

Şu sıralar youtube' a sardım diye burayı ihmal edeceğimi sanmayınız.Youtube kanalına video çekmek,edit yapmak ve yüklemek gerçekten çok zahmetli bir iş elbette her gün blog yazmak gibi olmuyor.Burada aklıma gelen her şeyi söyleyebiliyorum ama kamera karşısında aşırı bir heyecan oluyor ve aklımdakiler neredeyse uçup gidiyor geriye sadece eee mmm demeler kalıyor maalesef :)

2.video bugün yüklenecek ona dabir bakarsanız çok sevinirim.Yine ama bu sefer kardeşimle birlikte yaptığımız bir kitap alışverişi videosu şuan da yükleniyor.

Neyse efenim asıl konumuz olan bugünün film postuna gelelim.Uzun zamandan sonra Romantik-Komedi-Dram türünde  izlediğim en iyi filmlerdendi bence.Başrolümüzde pek yağuşuklu olunca gözlerimden bol bol kapl çıktı tabiki de.Yaa ben bu oğlanı bir yerden tanıyorum diye düşünürken adamın Mr.Robot'ta oynadığını keşfetmem ...  :)

Çok sıradan bir konusu olsada İsveç yapımı bu film benim çok hoşuma gitti.Hep söylüyorum klişelere bayılıyorum :)


25 yaşındaki Sebastian için her şey görünüşten ibarettir. Hayat onun için parti, para ve tek gecelik ilişki demektir. Hayalini kurduğu müzik kariyeri veya gerçek aşk konusunda hiç kendisini zorlayacak bir girişimde bulunmamıştır. Bu yapay hayatında her şey yolunda giderken, kör olmasına neden olan bir kaza geçirir.
Dünyası kararmıştır- ya da aydınlanmıştır. Her şeyi siyah olarak görürken, özel yardımcı Mia ile tanışır. Mia Sebastian’ın normalde asla dikkatini çekmeyecek bir kızdır. Ancak hayatta aslında neyin önemli olduğunu ona Mia öğretir. Sebastian Mia’nın görünüş olarak hiç beklemediği biri olduğunu anlayınca, her şeyin anlamı değişir. EGO kibir, aşk, cinsellik ve aslında hiçbir şeyin göründüğü gibi olmadığı hakkında romantik komedi filmidir.


22 Ocak 2016 Cuma

Maydanoz Time : Kişisel - YouTube Kanalım

Herkese merhabalar !

Neredeyse aradan 6 ay geçmiş olan bir videoyu koyaraktan bende kanalımı açmış bulunuyorum.Ayyy çok heyecanlı ve çok hevesliyim.Tutar mı tutmaz mı diye bir iddam yok elbette sadece eğleniyorum yaparken şimdilik benim için en basit olan işten kitap tanıtım videolarından başladım elbette :)

Ama sırayla bunu yapmaya ve tabiki de edit yapmaya alıştıkça daha da çeşitli videolar hatta belki de vloglar çekebilirim :)

İlk rezil videomu (!) altta koyacağım linkten izleyin beğenin abone olun yorum yazın bir şeyler yapın çünkü desteklenmeye bu konuda çok ihtiyacım var kendim çalıp kendim oynamakta pek istemem açıkçası :) Bol bol hata yaptım elbette ilk videonun günahı olmaz bence !


https://www.youtube.com/watch?v=PFyDXB2D-6k

Maydanoz Time : Kitap - Alaska'nın Peşinde John Green

Herkese merhabalar millet !

Günün ikinci postunda biliyorum ki sizinde çok özlediğiniz kitap postu var.Şu sıralar bol bol kitap postu göreceğinizden emin olabilirsiniz çünkü tattillllll!

Neyse efenim İzmir'e gelmeden önce son final haftamda okuyup bitirdiğim bir John Green romanı var.Aslında arka kapak yazısına da ya da direk kapağa baktığınızda da pek bir şey anlamıyorsunuz asıl roman hakkında.Şahsen ben daha önce John Green okumamış olsan gençlik romanı olduğunu tahmin edemezdim.Evet yine bir ergen romanı okurken buldum kendimi.

Kitap bir geri sayımla başlıyor.Bilmem kaç gün önce falan diye.Tabi insan kitap boyunca merak ediyor son günde ne oluyor acaba diye ? Yoksa kitabı ayrıcalıklı kılan kılan öyle çok özel bir şey yok maalesef.Hatta ben bunu biraz da John Green 'in diğer bi romanı olan Kağıttan Kentlere benzettim.Yine ergenlik döneminde bir oğlan ve yoldan çıkmış (bana göre) bir kızın peşinde sürüp giden bir hayat.

Ama bu kitabı diğer kitaplarından daha iyi kılansa bence kitapta ara ara verdiği mesajları son günde olan olayla örtüşmesi.Gerçekten altı çizelecek çok fazla söz vardı hele de ölmeden önce söylenilen son sözler...


Maydanoz Time : Müzik - Selena Gomez Same Old Love

Herkese merhabalar efenim...


Günün geleneksel müzik postunda Selena Gomez var.Ergenliği aştığından beri bu kızın şarkılarını da kliplerini de pek bi sever oldum bu şarkısıda oldukça hoşuma gitti bakalım sizde dinleyince bana hak verecek misiniz ? İyi seyirler ...



21 Ocak 2016 Perşembe

Maydanoz Time : Film - The Christmas Secret

Herkese merhabalar efenim...

Bugün ki film postunda aslında böyle tamda yılbaşı akşamında romantik romantik izlenecek bir film.Ama o zamana başka planlarım olduğu için bu filmi izlemek geçen haftaya nasip oldu ve tabi ki postunu şimdi yapıyorum :)

Öyle çokta merak edilecek değişik bir konusu yok ama bu tarz bol karlı bol noel temalı filmleri bu zamanlarda izlemeyi çok seveerimmm hele de içinde bol bol aşk varsa içim sıcacık olur böyle :) 

Kısaca konusu ;

Noel zamanında birden bire hayatı kötü gitmeye başlayan işleri aksayan bekar bir annenin ailesinden kalan sihirli birşey Christine'nin yardına koşacaktır.Romantik-Komedi-Aile türlerinde bir film.


Maydanoz Time : Mekan Keşfi - Ada Balık Evi

Herkese merhabalar efenim...

Ve nihayet beklediğim günler geldi çattı! Finaller bitti,hastalığım gitti ve ben İzmir'den yazıyorum size :) Ve tabiii kii nihayettt 1 aylık yarıyıl tatilim başladı ! Parti parti parti !

Günün ilk postunu minik bir mekan keşfi postu olsun istedim hemde arkadaşlarımı şimdiden özlediğim için onları yad edeyim dedim :) Balıkesir'de balık yiyebileceğiniz yerler maalesef çok kısıtlı gönül ister ki şöyle denize karşı mis gibi bir yerde yiyelim ama merkezde ancak bu kadar oluyor.Aslında buraya gitmemiz 1 ay önce kadar ama postunu yapmak şimdiye nasip oldu :)

Ada Balık Evi'n de toplandık kızlarla bir akşamda.Bizim adetimiz oldu artık her ay bir mekan keşfi yapıp orada bir şeyler yemek.Ben şahsen burayı çok sevdim.Hem salaş hem de elit bir yer.İkisinin ortası tam bizlik yani :) Ayrıca her yerede çok yakın tabi ki fiyatları da oldukça iyi balık ekmekten ahtopot salatasına kadar her şey bulabilirsiniz.Biz tavuk balık denilen bir balık türü yemeyi tercih ettik resmini maalesef çekemedim ama tadı hala damağımda :)





19 Ocak 2016 Salı

Maydanoz Time : Film - Room

Günün 2.postu olan yine bir film postundan merhabalar efenim !

Müthiş bir dram ve psikoloji filmi ile karşınızdayım efenim.İzlerken heyecanlandım,tüylerim ürperdi ve bol bol ağladım elbette.Zaten Altın Küre ödüllerinde en iyi kadın oyuncu ödülü ve bir çok ödülün daha sahibi oldu bu film ve bence aldığı ödülleri de sonuna kadar da hakediyor.Helede çocuğun oyunculuğu ahh beeee...

Bi sapık tarafından daha genç kızken kaçırılırken bir kadına 7 yı boyunca bir odada tecavüz edilip işkenceler edilir.Daha sonra hamile kalır ve çocuğuna sarılarak dayanmaya çalışır çocuk 8 yaşına geldiğinde artık bulunduğu yere dair hikayeler uyduramaz ve kaçış planları yapmaya başlarlar.Çocuk doğduğundan beri o odadan başka bir yer görmediği için dışarda bir dünyanın olmadığını sanar.(Çocuğun kendi gözünden anlattığı sahneler gerçekten müthiş duygusaldı,masumiyet o kadar güzel bir şey ki.) 

Çocuğu sayesinden odadan kurtulup ailesinin yanına gerçek dünyaya döner ama 7 yıl sonra gerçek dünyaya dönmek kadın içinde çocuk içinde hiç kolay olmaz.






Maydanoz Time : Film - The Intern

Herkese merhabalar millet !

Bugün sınavım yok yani bugün boş günüm ! Ama hava eksilerde ve bende hasta olduğum için yat aşağı film-dizi izle modundayım maalesef.Ama belki bugün bi çılgınlık yapıp saçlarımı kakül ya da perçem kestirebilirim :) Şu sıra takip ettiğim herkeste bir kakül modası başladı benim de aslında uzun zamandır aklımda vardı ama alnım geniş olmadığı için cesaret edemiyordum açıkçası.Belki biraz cesaretlenmenin zamanı gelmiştir :)

Neyse efenim güzel filmler serimizde bugün Türkçe çevirisi ile Stajyer olan ve kadrosu,konusu oldukça iyi olan bir film var.Bu bir aşk filmi değil.Bu bir dram filmi de değil.Komedi falan da değil açıkçası bu filmi hangi kategoriye koyacağımı pek bilemedim.Konusu bana oldukça ilginç geldi açıkçası.Erkeklerin egemen olduğu bir dünya da genç bir yönetici ve onun yaşlı bir erkek stajyerini düşünün :) 


Robert De Niro ve Anna Hathaway'ın başrolünde oynadığı filmde eşine kaybeden bir adamın kendine gelme çabasını ve emekli olduğunda işin bittiği andır hayatın artık sıradanlaşır kelimenin anlamını boşa çıkarmak için artık çok fazla boş zamanı olacak ve bu anları çok daha iyi değerlendirecektir.




18 Ocak 2016 Pazartesi

Maydanoz Time : Müzik - Ariana Grande Focus

Herkese günün 2.postu olan geç kalmış müzik postundan merhabalar...


Bu hafta çok yoğun olduğum için postlar gecikti farkındayım ama hepsinin bir telafisi var elbette :) Hemen haftanın klibi geliyor iyi seyirler...



Maydanoz Time : Kitap - Göremediğimiz Tüm Işıklar Anthony Doerr

Herkese merhabalar millet !

Gönül isterdi ki şimdi final sınavları bitmiş olsun İzmir'e gitmiş olayım ve bu yazıyı yurt odamda hastalıktan kırılırken değilde sıcacık yatağımda kahvemi yudumlarken yazayım...

Ama işte sabırrr !  Daha perşembeye kadar buradayım maalesef :/ Üstelik karda yağmaya başladı bileti erkenden alsam iyi olacak.

Neyse efenim biz gelelim bugünün ilk postu olan kitap postuna.Final haftasından (neredeyse aslında 2 haftadır) okumak için ladığım bir kitabın daha sonunu göremedim dayanamadım ve yarım bıraktım.Aslında çok merak ettiğim bir kitaptı ve kütüphanede görünce biran önce alıp okumalıyım dedim ! Fakat sonu yinr hüsran oldu ! Final haftasında olduğumdan mıdır nedir bilemiyorum ama kitaba bir türlü ısınamadım bi türlü konsantre olamadım hani o tür kitaplar olur ya bir türlü kitabın içine giremez bir türlü olayları anlayamazsınız bir türlü gitmez,akmaz ... İşte bu kitapta benim için öyle oldu.Ama neden öyle oldu bilemiyorum.

Kitap ödüllü bir kitap ayrıca bir çok Türk kitap bloglarında da çok sevilen ve beğenilen kitaplardan biri.İki farklı kişi olunca benim kafam mı karışıyor ne oluyor anlamıyorum Kayra Ve Kinyas'ta da geçişleri çok takip edemedim ve kafam çok bulandı okurken.

Aslında konusu çok ilgi çekici ve güzel görünüyor kitabın.2.dünya savaşında radyo tamir eden Werner diye bir çocukla Fransa'da yaşayan kör bir kızın hikayesini anlatıyor.İkisi de farklı hayatlara sahip bunları bir şeyler bir araya getiriyor ama o ne bilmiyorum tabi ki çünkü kitabı en fazla 200 sayfa kadar okuyabildim bir kitap 100 sayfa sonunda size haz vermeyi başaramadıysa bi 100 sayfa kadar daha şans verin daha da olmuyorsa zorlamanın bir anlamı yoktur yani.



14 Ocak 2016 Perşembe

Maydanoz Time : Ürün Keşfi - Nivea Makyaj Temizleme Mendilleri

Herkese günün 2.postu olan mini ürün keşfi postundan merhabalar efenim !

İlk defa makyaj temizleme mendili ile makyajımı temizlemeye başladım.Hafta sonu çalıştığımda yüzümü yıkayamayacak kadar yorgun oluyorum bu zamanlarda imdadıma yetişmesi için aldım bunu.Günlük makyajım zaten öyle aman aman çok yoğun değildir bi suyla sabunla çıkacak cinsten.Ama özel makyaj yaptığım zamanlarda ya da çok yorgun olduğumda bana iyi bir fikirmiş gibi göründü.

Makyajı olduğu gibi çok güzel bir şekilde çıkarıyor elbette öyle derinlemesine temizlemiyordur ama idare ediyor gayette işte.Ayrıca biraz yüzünüz yanıyor içinde e vitamini olduğu için sanırım hemen yüzünüze soğuk su çaldığınızda geçiyor elbette.


Maydanoz Time : Film - Joy

Herkese merhabalar millet...

İlk haftanın sınavları bittiği için bu aralar sizi şerefine film postlarına boğacağa benziyorum :D
Ama şu sıra oldukça kaliteli ve yeni yapımlar izliyorum o yüzden şu sıra ki film postlarını iyi takip edin ve izleme listenize ekleyin bence :)

O yapımlardan ilki Altın Küre ödüllerine de aday gösterilen ve Jennifer'a ödül kazandıran filmlerden olan Joy filmi var.İçinde Lawrance,De Niro ve Cooper gibi isimler olacak ve o film güzel olmayacak, sizce mümkün mü ? Elbette mümkün değil !

İçinde şu kadarcık olsun aşk barındırmayan bir film yine maalesef.Cooper ve Lawrnace yanyana gelir ve nasıl olursa aşk olmaz dememek gerekiyormuş demekki.

Aslında bu tamamen bir başarı ve azim öyküsü.Gerçekten inanırsak her şeyi başarabiliriz.Hayallerimizin peşinden koşmaya devam mesajı yatıyor.





13 Ocak 2016 Çarşamba

Maydanoz Time : Ürün Keşfi - Wet And Wild Krem Fondöten

Herkese günün 2.postu olan ürün keşfi postundan merhabalar efenim !

Benim şu sıralar acil bir hem ucuz yollu hem de kapatıcılığı iyi olan ten rengime uygun bir fondötene ihtiyacım varken Gratis'te daha önce rujlarını deneyip çok beğendiğim bir marka olan West And Wild'ın krem yapılı fondöteninden aldım.Diğerlerine göre daha ucuz geldi açıkçası bana normalde Flormar'ın tüplülerinden kullanıyordum ama maalesef onlardan bulamadım.

İlk defa krem fondöten kullandığım için acaba daha fazla sivilce yapar mı diye endişelerim vardı.Çünkü BB Krem gibi şeyler bana çok kötü geldi.

Fiyatı diğer ürünlere göre daha uygun sanırım 15-16 bilemediniz 20 TL civarındaydı.
Kapatıcılığı maalesef çok iyi değil orta derece diyebiliriz.
Kremsi yapısı oldukça yumuşak ve uygulanması çok kolay,emiciliği oldukça iyi.




Maydanoz Time : Dizi - Supergirl

Herkese merhabalar efenim...

Başlamasını merakla beklediğim 2015-2016 dizilerinden biriydi Supergirl.Ama en fazla 7.bölüme kadar dayanabildim.Benim için tam bir hayal kırıklığı oldu açıkçası.Başroldeki kız bir süper kahramana göre çok fazla naif kalıyor bu yüzden bana geçmedi açıkçası hikayesi.Ayrıca içinde ne aşk var doğru düzgün ne de macera :/ Hep aynı olaylar doğrultusunda dönüp durduğu için izlemeye içim daha fazla el vermedi açıkçası.




Supergirl
Mellisa Benoist


Cat Grant
Calista Flockhart


Alex Danvers
Chyler Leigh


Winn Schott
Jeremy Jordon


James Olsen
Mechad Brooks