6 Aralık 2015 Pazar

Maydanoz Time : Kitap - Yıldız Tozu Neil Gaiman

Herkese merhabalar millet !

Tatilimin son günündeyim maalesef.Yarın tempolu çalışma hayatıma yani Balıkesir'de ki hayatıma geri dönüyorum.Şu sıra kitap olarak Tutunamayanları okuyorum ama tatil için kütüphanede şöyle çerezlik başka bir kitap daha almak istedim.Filmini küçükken izlediğim ama okurken bana daha farklı gelen bir kitap okudum trenle gidip gelirken.

Yıldız Tozu beni Neil Gaimanla tanıştıran ilk kitap oldu diyebilirim kitaptan çok yazarın adını daha çok duydum diyebilirim.Dünya edebiyatında Fantastik ya da aslında daha çok masalsı romanla yazmasıyla ünlü olan bir yazar.Perili Ülke efektleri bol olan masalsı hayalsi kitaplara serüvenlere hep bayılmışımdır.Ama bence kitabından çok filmini izlemenizi tavsiye ederim çünkü kitapla oldukça paralel gitmiş ve sadece senaryolaştırılması dışında kurguda pek bir farklılık yapılmamış.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kore Dizisi : My Lovely Liar

Herkese merhabalar efenim, Bayramın son günündeyiz.Dün ve dünden önce ki geziyordum o yüzlerden buralarla ilgilenemedim.Bugün evde dinlenmec...