12 Aralık 2015 Cumartesi

Maydanoz Time : Kitap - Tutunamayanlar Oğuz Atay

Herkese merhabalar efenim ...

Bu kitap postu gönül isterdi ki uzun uzadıya bir değerlendirme maayetinde olsun.Ama olmadı olamayacak maalesef ! Bir hevesle başladım ! Çok şey bekledim ! Çok övdüler çok merak ettirdiler ! Ama ...  Tutunamayanlar kitabında daha fazla tutunamadım ve 250 sayfa kadar okudukan sonra kitabı cinnet geçirmeden yarıda bıraktım ayrıca belki hiç bir zaman bir daha bu kitabı okuma fırsatını bulamayacağımı bilmeme rağmen !

Efenim ... Hakan Günday'a olan ilgim şu sıralar da malumunuz ... Hakan Günday'ın da hayran olduğunu bildiğim ve çokça etkilendiği hatta Daha kitabında bolca yer verdiği bir yazar ve roman.Ayrıca çok zamandırda duyuyordu bookstagramlarda görüyordum elbette.Ayrıca Kafka'nın da bir sayısında başrol olarak yer alınca artık okumanın zamanı geldi diye düşündüm bu kitabı.

Ama ya ben anlayacak kapasitede değilim ya olaylar 250 de sonra kopuyor ben daha fazla dayanamadım ya da durum cidden böyle ama insanlar bir şeyi abartmaya bayılyor yazar öldükten sonra bir ilgi bir kıyamet.Çünkü biliyoruz ki zamanında eserleri hiç rağbet görmeyen bir yazarmış.

Postmodernizmi ve varoluşçu felsefeyi ustaca edebiyatla harmanladığı söylenir ama ben hiçte öyle bir şey görmeden açıkçası.Bir kere cümlelerın yapısı çok uzun ve yapısı çok karmaşıktı.Bir cümleyi anlıcam diye beyin yaktım resmen.Yavaş okuyayım sindire sindire okuyayım dedim cık olmadı.Çok şey bekliyordum ama ne olaydan bir şey anladım olay yoksa verilmek istenen mesajdanda bir şey anlamadım kısaca anlamadım !



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Romantik Film : The Tearsmith

 Herkese merhabalar efenim, Netflix de ergen filmler izlemeyi acilen bırakmam lazım ! Yine Wattpadd den senaryosu çıkmış gibi olan bir film ...