26 Aralık 2015 Cumartesi

Maydanoz Time : Film - Begin Again

Herkese tekrardan merhaba !

Günün 2.postu olan film postunda bugün Begin Again filmi var.Film için kısaca yorumum : Müzikle ilgilenenler,sevenler için harika bir film ! Oyuncular da harika zaten hatta süpriz bir oyuncu da var mübarek taş adam Adam Levine ! Onun oyunculuğu da pek tatlıydı :) 

Ben aşk filmi falandır diye bir umutlandıydım ilk afişi görünce ama maalesef içinde gramlık aşk yoktu.Sadece hırs,mücadele,müzik vardı.Ona rağmen beni hayal kırıklığına uğratmadı film.

Konusu : Hayallerini New York’ta gerçekleştirmek isteyen sevgilisinden ayrılmasıyla Gretta'nın iniş çıkışlarla dolu hayatı da değişir. Burada bir başına kalan Gretta, şans eseri tanıştığı bir yapımcı sayesinde kaderine meydan okuyacaktır...




2 yorum:

  1. Ben de aşklı meşkli bişe sanmıştım :D güzele benziyo ama :)

    YanıtlaSil
  2. bu filmde geçen aşk sözleri beni benden alıyor desem yersiz mi bir söz söylemiş olurum. :)

    YanıtlaSil

Kitap - Ateşin Varisi Sarah J. Maas

 Herkese merhabalar efenim, Çookk uzun bir aradan sonra Cam Şato serisinin 3.kitabı olan Ateşin Varisi kitabına başladım.3.seriden itibaren ...