26 Aralık 2015 Cumartesi

Maydanoz Time : Dizi - Bubblegum

Herkese merhabalar millet !

Şu sıralar çok yoğun olduğum için maalesef postları giremedim.Bir de sözde ikişer post girecektim günde :/ Bir sürrü post birikti vallahi Ocak ayı ve yeni yıl gelmeden hemennn bitirmeliyim o postları ! Neyse efenim yılbaşında İzmir yolcusuyum ordan da dayımlara Aydın yolcusuyum hava mı da bi atayım :) Finaller öncesi moral toplamaca diyelim biz ona ...

Neyse efenim günün asıl postu olan dizi postunda 2015 dizilerinden olan daha geçen hafta taze bitmiş olan ve 16 bölüm olan içinde 1 adet tontiş Wokkiem olan (ne kadan da olanlı bir cümle oldu ) bir dizi Bubblegum ! Ammaaa velakin ben başroldeki kızı hiç sevmedim ! Sevenleriniz olur belki ama benim kıskançlık damarlarım çatladı vallahi.Wookieciğimi bu tipi mi layık gördünüz hee heee !?

Şu sıra izlenesi 2 Kore dizisi var zaten birisine böylece veda etmiş olduk.Diğer dizisi ise tabi ki Oh My Venüs ! O da yakın zamanda bitecek gibi duruyor ne fazla 2-3 haftası falan kaldı herhalde onu da biter bitmez yorumunu hemen girerim !

Konusuna gelecek olursak ; çocukluktan beri arkadaş hatta kardeş gibi büyüyen iki kişinin yetişkinlikte kızın eskisi sevgilisinden kurtulmak adına yakınlaşmalarını ve arkadaşlıktan sevgililiğe geçişlerini anlatıyor.Bu arada Wookieciğim bu dizi de bol bol pembe giymiş bi erkeğe pembe bu kadar mı yakışır çinçaaaa !   (Evet yine izlerken ağzımın sularına hakim olamadım ! )

Bazı sahneler hatta bölümler çok sıkıcıydı eski hikayelere anne-babalarını hikayelerine dönüşler beni çok sıktı onların dışında yine çok orijinal aşk sahneleri vardı hele de o sakız sahnesi ayyyy !









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kore Dizisi : Queen Of Tears

 Herkese merhabalar efenim, Netflix de şu an güncel olan bir diziden bahsedicem. Baş roldeki adamı çok sevmesem de onun baş rolünde olup da ...