16 Kasım 2015 Pazartesi

Maydanoz Time : Kitap - Hakan Günday Daha

Herkese merhabalar millet !

Vize haftası başladı ama konu kitap olunca benim durdurağım yok artık beni tanıyorsunuz !
Şu sıra çok fena Hakan Günday kitaplarına taktım bilmem farkettiniz mi ? Farkettiniz farkettiniz ...
Fransa'da En İyi Erkek Yazar ödülü almış bu kitabı.Kitap ödüllü olunca ben daha çok merak ettim elbette ve hemen alıp okumaya başladım.Okuduktan sonra bu kitaba neden ödül verildiğini gayet iyi anladım.Çünkü kitabın içinde yok yok ! Psikolojiden,antropolojiye,insan deneylerinden,politikaya ve siyasete kadar her şey dolaylı olarak verilmiş kitapta.

Kelimlerin seçimi için dahi çok düşünülmüş,emek verilmiş bu o kadar belli ki.Postmodernizmin bütün yazılı kurallarına uyulmuş ayrıca bu kitapta.Farklı anlatım teknikleri kullanlmış,içe bakış ve çapraz diyaloglar ... Türk edebiyatında okunması gereken 21.yüzyıl klasiği olmuş bence artık...


1 yorum:

  1. Daha dün bu kitabı okumaya başladım 120. sayfalara kadar geldim bir okumaya kitap gerçekten çok güzel bazı yerlerde güldürüyor ama güldürürken de aynı zamanda insanı düşündürüyor. Çok güzel bir kitap bu paylaşımınız için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil

Program : Love Like a K-Drama

 Herkese merhabalar efenim, Bugün bayramda izleyip bitirdiğim ve beni son bölüme kadar saran bir programdan bahsedicem.Program Netflix üzeri...