8 Kasım 2015 Pazar

Maydanoz Time : Kitap - Az Hakan Günday

Herkese merhabalar efenim !

Şu sıra vizeler gelmeden bol bol kitap okumaya özen gösteriyorum 1-2 hafta vizeler nedeniyle yoğun olacağım için fazla kitap okuyamayacağım haliylen.

Bugün ki kitap postunda uzuunn zamandır bana okumam için tavsiye edilen bir yazarın -Hakan Günday- nihayet bir kitabını bulup okumaya fırsatım oldu.Ve dedikleri kadar olan dehşet bir yazar ! Bu yazarın daha fazla kitabını okumak için can atıyorum fakat bu yazarın kitaplarını herkes okuyamaz öncelikle onu bir belirteyim.

Ben PDR okuduğum için artık cinsellik,şiddet ve saplantılı ne kadar hastaca haller varsa hepsini kaldırmaya,soğukkanlı bir şekilde okumaya çalışıyorum.Ama ilk defa bir kitabı okurken farklı farklı evrelere girdim diyebilirim en son Grinin 50 Tonunda bu şekilde evrelere girmiştim inanın.

İlk bi 50 sayfada okuduklarımdan,yazarın üslubundan,anlatılanlardan her şeyden ama her şeyden rahatsız oldum.Ama sonradan anladım ki zaten bu kitap bir şeylerden rahatsız olalım diye yazılmış ! Küfürse küfür,iğrençlikse iğrençlik,cinsellikse cinsellik hem de en adisinden,şiddetse şiddet ! 
Türk bi yazarın böyle bir ülkede bu şekilde dürüstçe hiç kelimeleri dahi yumuşatmadan yazması gerçekten benim için bir ilkti.En başta da dediğim gibi herkesin midesinin hatta psikolojisinin kaldırabileceği bi kitap hatta yazar değil.İlk 50 sayfayı resmen elim ayağım titreyerek yazara söverek geçirdim.Daha sonra ki evrelerde -sayfalarda- ise şöyle bi rahatlama hali arkama yaslanıp "acaba ne olacak daha ne gelebilir başına " hali oldu.Ve 3 güne kalmadan kitabı bitirdim zaten kitap bitince dediğim ilk şey "bu yazarın daha fazla kitabını okumalıyım fakat bu kitabı önce şöyle bir sindirmem araya daha eğlencelik romanlar koymam lazım " dedim.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kore Dizisi : The Worst of Evil

 Herkese merhabalar efenim, Bugün size hiç benlik olmayan (polisiye,uyuşturucu kaçakçılığı,aksiyon) ama sırf ikinci yan roldeki kadın için b...