Kategoriler

Anime (19) Bakım (4) Dizi (211) Etkinlik (49) Ev Menüsü (35) Film (349) Geziler (42) İkon (11) İndirimler (5) Kahvaltı Sürprizi (8) Kırmızı Halı (21) Kişisel (55) Kitap (187) Makyaj (4) Mekan Keşfi (18) Mobil (8) Moda (56) Müzik (129) Plan (19) Program (3) Sağlık (3) Tatlı (22) Ürün Keşfi (60) Yeni (3) YouTube (33)

29 Kasım 2015 Pazar

Maydanoz Time : Film - Dangerous Minds

Herkese merhabalar millet !

Hafta sonu geldi geçti gitti bitti bile ! Eh o zaman hafta sonu filmleri de geldi demektir ! Her hafta sonu artık alanımla ilgili film izliyorum biliyorsunuz ki ... Bu hafta dehşet bir okulda dehşet bir öğretmeni anlatan ve müzikleri ile kendimden geçtiğim alanımla ilgili olmasa bile seve seve izleyeceğim bir film olan Dangerous Mind var. Hayatımda hep bu tip sorunlu öğrencilerle geçeceğini varsayarsak benim için motivasyon yüklü bir film oldu diyebilirim ayrıca 90 yıllar Amerikası tarzı,müzikleri hala mutteşem bence bu tarz filmleri siz de benim gibi seviyorsanız ya da özlediyseniz buyrun ...




27 Kasım 2015 Cuma

Maydanoz Time : Müzik - Lilly Wood Prayer In C

Herkese merhaba millet !

Güne şöyle güzel bi şarkı ile başlayalım Balıkesir'de güzel havalar son demlerini yaşıyor maalesef,havalar soğumaya içimizi kasvet basmaya başladı bile.Ayrıca vizelerde bitti o zaman dans !


25 Kasım 2015 Çarşamba

Maydanoz Time : Dizi - Jessica Jones

Herkese merhabalar millet !

Neye geldik neye kısmet oldu adlı dizi postuna hoşgeldiniz ! Ben bir diziye devam ederken araya başka dizilerin girmesinin pek sevmem ama şu yeni başlayan dizilerden bir kaçı benim ilgimi cezbetti açıkçası hemen mutlaka izlemeliyim dedim ! 

Dizilerimi genelde Dizimag'ten izliyorum bu dizide oraya daha yeni gelmiş ama 2015 dizisi olarak geçiyor.Öyle Fantastik dizileri çok sevmezdim eskiden ama bir arkadaşım ve kardeşim sağolsun bu tip şeylere baya bi merak sardım diyebilirim.1.sezonu 13 bölüm olan ve Daredevil dizisinin kardeş dizisi olarak devam eden bir yapım.Daredevil bunun erkek versiyonuymuş diyebiliriz herhalde bilemiyorum izlemedim çünkü onu açıkçası izlemeyide düşünmüyorum.Başrolde kadın bir oyuncunun olması beni çok cezbetti açıkçası ayrıca yeni bir favori psiko karakteri daha ekledim koleksiyonuma izleyin anlayacaksınız mükemmel karakteristik yüzler ve oyunculuklar !




Jessica Jones
Krytesn Ritter


Kilgrave
David Tennat


Trish Walker
Racheal Taylor


Will Simpson
Wil Traval


Luke Cage
Mike Colter







23 Kasım 2015 Pazartesi

Maydanoz Time : Film - Agora

Herkese merhabalar millet !

Bugün bomboşum ama yarından itibaren her gün alan sınavlarım var o yüzden bol bol ders çalışıyoum şu sıralar ama tabiki de kültürel etkinliklerimi de yapmayı unutmuyorum ! Gün 24 saat malum her şeye zamanımız var !

Haftanın ikinci filmi olan Agora , ünlü anstronomici ve matematikçi kadın filozof Hypatia'nın hayat hikayesini anlatan bir film gibi görünmüş olsa da aslında Paganların ve Hristiyanların din savaşını gözümüze gözümüze sokan bir film olmuş maalesef.Ama bilinenlere göre hangi biri yalan ki ? Savaş mı olmamış yoksa bir bilim kadını cadı diye Hristiyanlar tarafından taşa mı tutulmamış ?

Hem belinden aşağıya kadar inen altın rengi saçlarıyla büyüleyecek, nefes kesecek derecede muhteşem, aynı zamanda ismini matematikçi, filozof ve astronom olarak tarihe geçirecek kadar akıllı bir bayan. Ve ne dramatiktir ki ölümüyle bile hafızalardan silinmeyecek bir kadın. Üstüne saldıran oldukça fazla adamın vuruşlarıyla canını veren, ölü bedeni sokak sokak sürüklenip, eti kemiklerinden ayrılan fakat ne olursa olsun zamanın unutulmazları içine giren bir kadın. Yani 45 yaşındayken bu hayattan ayrılan İskenderiyeli Hypatia.




22 Kasım 2015 Pazar

Maydanoz Time : Kitap - Malafa Hakan Günday

Herkese merhabalar millet !

Vize haftasında biraz daha ince ve biraz daha yumuşak bi kitap okuyayım derken gittim yine Hakan Günday'a sardım.Ama bu sefer biraz aramız açıldı Gündaycığımla.Neden , derseniz bu kitabını pek beğenmedim de ondan.Hem o önceden okuduğum 2 kitapta ki (Az ve Daha ) tarzını bulamadım ama kitabı okumak için resmen yanınızda Ermenice bir sözlük bulundurmanız gerekiyordu.Tamam karakterlerin özelliği gereği onların Ermenice konuşmasını anlarımda kendi kullandığı dış uslüpta neden Ermenice kelimeler var ?! Konusu itibariyle de bana hiç hitap etmeyen bir kitap oldu normalde diğerleri gibi beni sarsa ince bir kitap olduğundan 2-3 günde bitirebileceğim kitabı 1 haftada zar zor bitirebildim maalesef.

Bu arada konusuna küçükcükte olsa bir değinecek olursak, Antalya'da Topaz Center diye bi mücevher dükkanları olan Ermeni bir şirketin turistleri nasıl kazıkladığını anlatıyor.


21 Kasım 2015 Cumartesi

Maydanoz Time : Film - The Man From Earth

Herkese merhabalar millet !

Kendime yeni bir film izleme listesi oluşturdum.Bu yeni film izleme listem , kendi alanımla ilgili olucak hatta kendi ders kitaplarımın içindeki öneri filmlerden topladığım filmleri izlemeyi düşünüyorum tabi ki her hafta da sizlerle bunları paylaşmayı.Bence sizinde izlemeniz gereken size bilgi anlamında çok şey katacak kültürel ve psikolojik filmler bir çoğuda.İlk filmimiz Türkçe'ye Dünyalı diye çevrilen benim de zamanında adını çok duyduğum ama izlemeye fırsatım olmadığı bir filmdi.5 bilimadamı bir odada toplanıyor ve meslektaşlarının veda konuşmasına şahit oluyorlar fakat bu veda konuşması oldukça tuhaflaşmaya başlıyor.Sonunu biraz anlamadım bakalım siz anlayabilecek misiniz tek bir odanın içinde geçse bile film oldukça bilgilendirici ve keyifliydi.

Üniversitede basarili bir tarih profesoru olan John Oldman ortada hicbir neden yokken, aniden 10 yilini ayirdigi akademiden istifa etmistir. Sehirden gitmeye hazirlanirken veda etmek icin evine gelen meslektaslari ondan neden istifa edip gitmesi gerektigi konusunda bir aciklama yapmasini isterler.Onceleri suskun kalan John da neden gitmesi gerektigini biraz gecmise donerek anlatmaya baslar. Filmde ortamdaki kisiler profesor ve uzmanlardan olusan bir ekip oldugundan, John'un hayat hikayesini anlatmasiyla birlikte tartisma merak uyandirmaya ve icinden cikilmaz bir hal almaya basliyor. Ilk baslarda oyun ve hikayevari giden hayat hikayesi acaba gercek mi ? Yoksa bir uydurma mi ?






20 Kasım 2015 Cuma

Maydanoz Time : Müzik - One Repuclic Apologize

Herkese merhabalar millet !

Minik bir geleneksel cuma müzik postu yazıp staja kaçacağım malum yoğun haftadayım ! Bu haftanın müzik postu biraz slow olsun istedim başta ki piyano sesi ve diğer seslerin uyumu o melodi enfes bi harikalıkta mutlaka ama mutlaka keşfedilmesi gereken bi şarkı bence bi şans verin açıp dinleyin ...


18 Kasım 2015 Çarşamba

Maydanoz Time : Kişisel - Şahinkaya's Home Party

Herkese merhabalar millet !

Bu post oldukça kişiseldir o yüzden entellektüel bir şey merak ediyorsanız hiç okumaya başlamayın ! Arada böyle kendi hayatıma dair kişisel postlar yüklemeyi seviyorum artık beni biliyorsunuz.

Balıkesir Üniversitesinde PDR bölümünde okuyorum.Açılımı Psikolojik Danışmanlık Ve Rehberlik olarak geçiyor.Evet 4 yıllık ve evet eğitim fakültesinde !

Neyse efenim bunlar sadece hatırlatmalık bilgiler olsun dursun üstte.Biz gelelim şu sıra ne yapmaya meşguldümde o yüzden sizlere yeni postlar hazırlayamadım.Öncelikle malumunuz vize haftam olduğu için sürekli bi tempo içindeyim.Bizim Saide ablamız diye bir ablamız var sınıfta.Kadın 40 yaşında fakat ruhu bizimle aynı yaşta.Ayrıca çok çalışkan ve çok hamarat bir hanım.İlahiyat Fakültesini bitirdikten sonra asıl içinde kalan mesleğe yani PDR 'ye çalışıp gelmiş 2 çocuk annesi ve evli bir bayan kendisi.Uzun zamandır bizi yemeğe davet edip duruyordu şöyle kız kıza gün misali... Bir türlü evine gitmek,görmek,yemeklerinden tatmak nasip olmamıştı.Vizeler öncesinde şöyle bi Home Party yapalım dedik. (Burası büyük şehir değil arkadaşlar Home Party deyince aklınıza böyle şeyler gelmiyor biliyorum ama bizde böyle.)

Sağolsun 10 kıza çok güzel hazırlanmış ayrıca kendisi Almanya'da doğup büyüdüğü için bir çok yemekte biraz Alman usulü olmuş.Alman pastalarına kadar her şeyi kendi elceğizleriyle hazırlamış canım ablam !


Evi oldukça güzel ve çok modern döşenmiş.Ama benim en çok beğendiğim oda elbette kendi zevkince döşediği Şark Odası oldu.Evet evet evin içinde bir oda Şark Köşesi olarak düzenlenmiş.Ve odanın içini bir görseniz bildiğiniz müze gibi !

Eşyaların hepsini kendisi bizzat almış bazılarını da yetenekli eşi maket olarak yapmış.Saide ablamızdan bu konuda başka bir söz daha aldık başka bir zamanda bu Şark köşesinde oturup Çiğ Köfte partisi yapıcaz :)

Bu arada evin içinde daha çok benim sevdiğim tarzda antikalar,ıvır zıvırlar falan var.Hepsinin Almaya'da bit ve antika pazarından falan almış hemde 1 2 dolat fiyata falan.Ülkemizde satmaya kalksak belkide milyonlar edecek şeyler orada bu tip pazarlarda hem oldukça ucuz hem de sadece satımak amacıyla elden çıksın diye yapılan bir iş.Benim de iöşallah bir gün böyle bir ülkeye gidersem mutlaka gitmek,gömek istediğim ve tabikide bol bol bir şeyler almak istediğim yerlerden.Bu arada Saide abla Almanya'ya bu tip yerlere son olarak gidişinde eski mektuplara sarmış.Hiç tanımadığı insanların tee ne zamanlardan kalma mektuplarını satın alıp okuyor ve biriktiriyormuş."O mektupların içinde öyle hayatlar var ki Buse sana anlatamam.Okurken bazen duygulanıyorum bazen gülüyorum taa savaş zamanından yazılan mektuplardan aşk mektuplarına kadar var orada.Oturup bunları bi yazsam vallahi kitap olurdu." diyor.






Maydanoz Time : Film - 30th Birthday

Herkese merhabalar millet !

Bende bi huy vardır,ne zaman çok yoğun olsam o haftalarda sinema tarihinin (daha önce izlemediğim elbette ) en klişe romantik filmlerinden olucak bir filmi açar izlerim.Neden ? Çünkü huyum kurusun !

O yüzden şu sıra izleyebildiğim tek film olan bu filmin postunu yapmak ne kadar doğru bilemiyorum ama sonuçta bu hafta bu filmi izledim ve kayıtlara geçmeli !

Konusu;30'uncu yaşgününde Lindsay Corwin geçmiş yıllardaki bütün doğum günü dileklerinin gerçek olmasını diler.Mark Rosman'ın yönetmenliğini üstlendiği filmin başrollerinde Megan Park, Benjamin Hollingsworth ve Anthony Lemke yer alıyor.



16 Kasım 2015 Pazartesi

Maydanoz Time : Dizi - She Was Pretty

Herkese merhabalar millet !

1 saat sonra Bilim Tarihi vizem var ve ben burda oturmuş sizler için dizi postu hazırlıyorum değerimi bilin bak ! 

Neyse efenim çookk uzun zaman oldu Kore dizisi postu yapmayalı ayrıca izlemeyeli de çünkü şu sıra hep Amerikan dizilerine sarmış vaziyetteydim şöyle beni tekrardan bu dizilere bağlayacak tatlış bi dizi nerden bulayım derken sağolsun kardeşim yine imdadıma koştu salayalarım aka aka izlediğim bir tatlış Kore dizisi ile daha karşınızdayım ! 

Kill me Heal me 'den ikiz kardeş olarak tanıdığımız kişiler burada çocukluk aşkı çıktı hiç sormayın ! Ama bence dizinin asıl bomba ismi onlar değil Siwon du ! Siwon'dan burdan hiç bahsetmedim belki ama Wokkieciğimden sonra yeni gözdem diyebiliriz kendisi için ayrıca 2 yıl süren askerliğe gitti o yüzdende ayrı bi üzülüyorum tam böyle şarkıcılıktan oyunculuğa terfi ettiği muhteşem bi zamanda !
Bilmeyenler için söyleyeyim Siwon Super Junior diye bi KPOP grubunda yer alıyor ayrıca bu dizide 2.adam rolünde ama bence 1.adamdan daha tatlı,daha taş ayrıca tam bir yetenek ! Ah o kasları yok mu o kasları ! Şey kas değil mimikleri dicektim mimikleri ! Muhteşem mimik kullanıyor adam be !







Dikkat bu resim size kalp krizi geçirtebilir benden demesi !


Maydanoz Time : Kitap - Hakan Günday Daha

Herkese merhabalar millet !

Vize haftası başladı ama konu kitap olunca benim durdurağım yok artık beni tanıyorsunuz !
Şu sıra çok fena Hakan Günday kitaplarına taktım bilmem farkettiniz mi ? Farkettiniz farkettiniz ...
Fransa'da En İyi Erkek Yazar ödülü almış bu kitabı.Kitap ödüllü olunca ben daha çok merak ettim elbette ve hemen alıp okumaya başladım.Okuduktan sonra bu kitaba neden ödül verildiğini gayet iyi anladım.Çünkü kitabın içinde yok yok ! Psikolojiden,antropolojiye,insan deneylerinden,politikaya ve siyasete kadar her şey dolaylı olarak verilmiş kitapta.

Kelimlerin seçimi için dahi çok düşünülmüş,emek verilmiş bu o kadar belli ki.Postmodernizmin bütün yazılı kurallarına uyulmuş ayrıca bu kitapta.Farklı anlatım teknikleri kullanlmış,içe bakış ve çapraz diyaloglar ... Türk edebiyatında okunması gereken 21.yüzyıl klasiği olmuş bence artık...


13 Kasım 2015 Cuma

Maydanoz Time : Müzik - Eva Simons Policeman

Herkese merhabalar millet !

Bomba gibi bir vize haftasına hazırlık başladı o yüzden herkesin kafalar 1 milyon sadece dinleyin !



12 Kasım 2015 Perşembe

Maydanoz Time : Ürün Keşfi - West N Wild Gül Kurusu Ruj

Herkese merhabalar efenim !

Bugün yine kısacık bir ürün keşfi tanıtımı yapıp kaçıcam.İlk defa bu markanın rujunu aldım uzun zamandır Gül Kurusu renginde almak istiyordum ama pek bulamıyordum ya da bulsamda çok pahalı oluyordu alamıyordum.Gratis'te denk geldim buna hem tam istediğim renkti hem de oldukça uygundu fiyatı testerı olmadığı için deneyemedim ama üstündede zaten Rose bilmem ne yazınca budur herhalde deyip aldım.Benim istediğimin biraz açık tonlusuydu ama çok mat bir ruj olduğundan dolayı    üzerine biraz parlatıcı sürünce çok güzel bi ton yakaladım sarışınlara ve kumrallara çok yakıştığını düşünüyorum !



11 Kasım 2015 Çarşamba

Maydanoz Time : Ürün Keşfi - Benri Mini El Kremi

Herkese merhabalar efenim ! 

Bugün çok yorgun olduğumdan dolayı hemen şöyle kısacık bir Ürün Keşfi yazısı yapıp yemeğe kaçıcam.Gratis'ten oldukça ucuz bir fiyata aldığım ve açıkçası dokusunuda,kokusunuda şu zamana kadar aldıklarımdan daha çok beğendiğim bi el kremi ile tanıştırmak istiyorum sizi.Kış geldi havalar soğudu eller hemen kurumaya deri pul pul dökülmeye başladığından bu minik şeyi hemen çantanızdan çıkarıp sürebilirsiniz kayısılıda vardı ama ben orman meyvelerinin kokusunu daha çok sevdiğim için bunu tercih ettim.


10 Kasım 2015 Salı

Maydanoz Time : Kişisel - Organ Bağışı

Herkese merhabalar millet ! 

Bugün size oldukça özel ve önemli bir konudan bahsedicem.Geçen içinde bulunduğumuz hafta Organ Bağışı Haftası olması gerekçesi ile fakültemizde bu işlerden sorumlu olan bayanlar vardı.Bizde arkadaşlarımla geçerken bu konu hakkında konuştuk,bilgi aldık ve hepimiz eğer nalları bir gün dikersek organlarımız toprağın altında çüreyeceğine başka insanlara hayat olsun,umut olsun istedik.Ölüm bu belli olmaz,kimsenin yarına bileti yok maalesef arkadaşlar.

Size bağışlayacağınız yerlerinize kadar soruyorlar - yüz,der,akciğer,göz vb - istemeyen yüzünü vermiyor istemeyen kalbini vermiyor falan.Ben dedim ki "toptan neyim varsa alın gitsin amann " . 

Öncelikle korkusu olanlar,çekingen duranlar hatta bunu din konusuyla bağdaştırıp caiz mi değil mi diye sorgulayan dahi vardı.-Bu sorguyu yapan arkadaşa ayrı gürledim zaten o ayrı bir mevzuat sen orada belki de can kurtaracaksın nasıl bir yaratıcıdır ki o senin inandığın sen başkasının hayatını kurtarıyorsun diye bedenin ölmüşken artık bir işe yaramıyorken bedenin parçalandı diye günah kabul etsin,bu konu hakkında uzun uzun daha burada tartışırım ama siyasete,dine girmek daha fazla istemiyorum.- 

Arkadaşlar beyin ölümünüz gerçekleşmeden sizden hiç kimse bir şeyinizi almıyor.Ayrıca sizin izniniz olsa bile ailenizin ya da eşinizin vb birilerinin o anda izni olmazsa da hiç bir şey yapılmıyor.Başımıza gelmeden kimse anlamak istemiyor.Ben organlarımı hiç düşünmeden bağışladım,buraya da yazıyorum Allah tabi yine gecinden versin daha çok gencim daha yapmak istediğim çok şey - düzeltmek istediğim daha çok yobaz var.- var ama hayat fani  ölüm ani.



9 Kasım 2015 Pazartesi

Maydanoz Time : Kitap - Muhteşem Gatsby F.Scott Fitgerald

Herkese merhabalar millet !

Okula gitmeden şöyle sizin için güzel ve yeni bir haftanın başlangıcı olaraktan kitap postu hazırlayayım dedim.Kitabımızı daha dün akşam taze taze bitirdim beni kesmedi bir de üzerine daha demin filmini seyrettim.

Bence filmi kitabından daha güzel olmuş.Film tam bir renkler şöleni,oyuncular zaten tartışılmaz bence artık haddim değil,kitaba bence oldukça sadık kalınmış.Kitapta bir çok anlamadığım olayları filmi izleyince daha iyi anladım diyebiliri.Sanırım çeviriden mi yoksa başka bir şeyden mi bilmiyorum ama geçmişe geçişlerde baya baya karıştırdım ben olayları kitabı okurken bi çok yeri anlamamıştım özelliklede rahat bi 50.sayfaya kadar anlatan kişinin kadın mı yoksa erkek mi olduğunu dahi anlayamadım.Daha sonra adının Nick olduğunu öğrenince yazarın ağzından anlatıldığını anlamış bulundum.

Kitap ve film birbirini tamamlamış bence.Cidden gerçek bi hikayemi bilemem ama muhteşem bi aşkmış diyor insan Daisy karakterine bol bol sövdüm tabi ki de -aşüfte zilli- ama yazarın dışardan bi gözle anlattığı için o aşk hikayesini ben çokta içine giremedim.Kişilerin duygularını daha iyi bilebilseydik bence daha çok içine alırdı okuyucuyu diye düşünüyorum.Zamanına göre yazılmış en iyi romanlardan biri olarak geçiyor.Kitap anlamıyla bir Amerikan rüyası aslında.O şan şöhretin ve abartının altındaki pislikleri su yüzeyine çıkaran bir kitap...

8 Kasım 2015 Pazar

Maydanoz Time : Kitap - Az Hakan Günday

Herkese merhabalar efenim !

Şu sıra vizeler gelmeden bol bol kitap okumaya özen gösteriyorum 1-2 hafta vizeler nedeniyle yoğun olacağım için fazla kitap okuyamayacağım haliylen.

Bugün ki kitap postunda uzuunn zamandır bana okumam için tavsiye edilen bir yazarın -Hakan Günday- nihayet bir kitabını bulup okumaya fırsatım oldu.Ve dedikleri kadar olan dehşet bir yazar ! Bu yazarın daha fazla kitabını okumak için can atıyorum fakat bu yazarın kitaplarını herkes okuyamaz öncelikle onu bir belirteyim.

Ben PDR okuduğum için artık cinsellik,şiddet ve saplantılı ne kadar hastaca haller varsa hepsini kaldırmaya,soğukkanlı bir şekilde okumaya çalışıyorum.Ama ilk defa bir kitabı okurken farklı farklı evrelere girdim diyebilirim en son Grinin 50 Tonunda bu şekilde evrelere girmiştim inanın.

İlk bi 50 sayfada okuduklarımdan,yazarın üslubundan,anlatılanlardan her şeyden ama her şeyden rahatsız oldum.Ama sonradan anladım ki zaten bu kitap bir şeylerden rahatsız olalım diye yazılmış ! Küfürse küfür,iğrençlikse iğrençlik,cinsellikse cinsellik hem de en adisinden,şiddetse şiddet ! 
Türk bi yazarın böyle bir ülkede bu şekilde dürüstçe hiç kelimeleri dahi yumuşatmadan yazması gerçekten benim için bir ilkti.En başta da dediğim gibi herkesin midesinin hatta psikolojisinin kaldırabileceği bi kitap hatta yazar değil.İlk 50 sayfayı resmen elim ayağım titreyerek yazara söverek geçirdim.Daha sonra ki evrelerde -sayfalarda- ise şöyle bi rahatlama hali arkama yaslanıp "acaba ne olacak daha ne gelebilir başına " hali oldu.Ve 3 güne kalmadan kitabı bitirdim zaten kitap bitince dediğim ilk şey "bu yazarın daha fazla kitabını okumalıyım fakat bu kitabı önce şöyle bir sindirmem araya daha eğlencelik romanlar koymam lazım " dedim.


7 Kasım 2015 Cumartesi

Maydanoz Time : Dizi - Supernatural

Hell Yeah ! Merhabalar efenim ! 

Bu postu nihayet yapabildiğim için öyle mesudum ki anlatamam ! Çünkü dizi tam tamanına 11 sezon (hala devam ediyor ) ve ben nihayet daha dün 11.sezona yeni gelebildim.Yaklaşık bi 3-4 aydan beri devamlı olarak izlediğim tek dizi diyebilirim çünkü zaten 1 kere sarınca daha hiç bırakamıyorsunuz diziyi üstüne de başka dizi de izleyemiyorsunuz.

Öncelikle benim tarzımda bir dizi değil ben böyle dizilerden hiç hoşlanmazdım beni bilen bilir.Kardeşimin zoruyla başladığım bir dizi ama sonrasında bırakamadım ! Her bölümünü,sezonunu heyecanla izledim diyebilirim.Tabi içinde yer alan her yeni asıl karakterede aşık olmam ayrı bi olay ! (Sam hariç hepsi benim ! ). Karakterler öyle güzel seçilmiş ki anlatamam ! Senaryo zaten oldukça ilginç bir çoğu İncil'den gelen şeyler,11 sezon bir diziyi devam ettirebilmek ( hele de her sezonun 23 bölümlük olduğunu düşünürsek ) kolay değil o yüzden arada baya baya saçmalamış senaristimiz.

Dizinin adından da belli olduğu gibi Dean ve Sam adında iki "avcı" kardeşimiz var,bu arada "avcı" olmak bir aile mesleği.Sam bebekken şeytan kanı içmiş o yüzden dizi de hayranlar tarafından da hiç sevilmeyen bi karakter çok soğuk ve sürekli bi bela var başında ayrıca Dean kadar aileye de düştün değil abisi öldüğü zaman hemen her şeyi kabulleniveriyor.Anneleri "sarı gözlü şeytan" tarafından yakılarak öldürülüyor daha sonrada bu çocuklar babaları ile bir "avcı" olarak büyümeye başlıyorlar.Sonraki sezonlarda anlıyoruz ki bu 2 çocuk aslında Tanrı'nın özel olarak seçtikleri kişiler ölüp ölüp diriliyorlar mahşallah.Gerçi dizi de öyle de bi probem var bir sonra ki bölümlerde kişi ölse bile ısıtıp ısıtıp tekrardan önümüze koyuyorlar o yüzden bazen sıkıcılaşabiliyor.

"Avcı" derken bunlar elbette hayvan avlamıyor.Daha çok yaratık avlıyorlar.Şeytan,cadı,vampir,kurtadam aklınıza her türlü gelen mahlukatlar.Eh şeytanlar olurda melekler olmaz mı ?! 4.sezon ile karşımıza Castiel karakteri ile meleklerin en bi tatlısı geliyor daha sonrada 6.sezona doğru King Of The Hell dediğimiz sevgi eksikliğinden kudurmuş bi şeytan olan İngiliz aksanı ile bütün seyircileri yaşına rağmen kendine aşık eden Crowley karakteri geliyor daha sonra ki sezonlarda da bunlar etrafında olaylar dönmeye başlıyor.4 sezona kadar daha çok bi cinayet dizileri tadında giderken dizi 4.sezondan sonra gerçekten müthiş olmaya başlıyor o yüzden başlarda sıkılsanız bile mutlaka izlemeye devam edin hemen "ben bunu izlemem ya çok sıkıcı" deyip bi kenara atmayın diziyi !



Dean Winchester
Jensen Ackles


Sam Winchester
Jared Padalecki


Castiel
Misha Collins


Crowley
Mark Sheppard


Bobby Singer
Jim Beaver


Ruby
Genevieve Cortes


Lucifer
Mark Pellegrino







5 Kasım 2015 Perşembe

Maydanoz Time : Müzik - Lana Del Rey Music To Watch Boys To

Herkese merhabalar efenim !

Bugün cuma ! Benim tüm günüm boş yani yat aşşağa günü :) O yüzden hemen bu günü Lanacığımın yeni albümündeki yeni şarkısı ve klibi ile kutlayalım ! Bu kadını dinlemekten ve izlemekten cidden bir gün bıkacak mıyım ? Hiç sanmıyorum ...



Maydanoz Time : Mekan Keşfi - Assa Waffle

Herkese merhaba millet !

Bugün Balıkesir'de daha yeni açılan bizim de hemen kızlarla keşfetmeye gittiğimiz "Ye-kalk" tarzında butik bir Wafflecı ile tanıştırmak istiyorum sizi.Ama anladığım kadarıyla (hiç denemedim) kumpir ve çiğ köftede satıyormuş ama bence en iyi burada Waffle yemek çünkü Waffları Balıkesir'deki diğer yerlere göre daha bi enfes ayrıca aynı fiyatta !

Üstündeki malzemeleri bolcana siz seçiyorsunuz ve istediğiniz çeşitlerde wafflar geliyor ayrıca incir reçelinden daha bi çok farklı reçeldir,çikolatadır,şuruptur,sostur bi sürrü şey mevcut şahsen benden tam onayını aldı diyebilirim !



4 Kasım 2015 Çarşamba

Maydanoz Time : Kişisel - Facebookta Ben 3

Herkese merhabalar millet ! Başımda müthüşlü bi ağrı olduğundan bugünlük böyle olsun :)






3 Kasım 2015 Salı

Maydanoz Time : Kitap - Bilim Tarihi Sohbetleri Sefer Turan

Herkese merhabalar efenim !

Tam da biraz önce okuyup bitirdiğim,tazecik kitabın hemen açıp sizler için bi yorum yazayım dedim !
Bu kitap bu seneki "Bilim Tarihi" dersi kapsamında (evet vizede sorumluyuz) okumamız gereken bir kitaptı.

Ülkemizde yetişen çok nadide hocalardan biri olan Bilim Tarihçisi Fuat Sezgin Hoca ile yapılmış bir sohbet bi röportaj bi söyleş -artık siz hangisini uygun görürseniz- tarzında yazılmış bir kitap.Ayrıca hemen belirtmem gerekir ki bu benim edebi açıdan ilk bu türde okuduğum bir kitap diyebilirim.

Sıkıcı bir ders kitabı kapsamında düşünsemde başta okudukça aslında bence bir çok insanın okuması gereken bi kitap olduğunu düşündüm en sonunda.Çünkü hocamızın gerçekten Türkler ve İslamda Bilim hakkında bence çok yerinde tespitleri var.Ayrıca kitap İstanbul'da açılan Gülhane Parkının oradaki bir müzeninde daha çok reklamı mahiyetinde diyebiliriz.Okudukça vallahi o müzeyi gidip göresi geliyor insanın  tabi imkanınız varsa ...

Son olarak Müslümanlar daha doğrusu Doğu Alemi olarak Batı'dan hiç bi eksikliğimiz yok sevgili yurttaşlarım hatta zamanında fazlalarımızın olduğunu da unutmamak gerek ama maalesef ki ülkenin durumu mevcut okumayan,sorgulamayan,çalışmayan söylemek gerekirse "koyun" gibi yaşayan nesiller olup çıktık sonrada bi aşağılık kompleksine girip daha dün ki çocuk olan Amerika'nın nefesini koklar olduk,neyse efenim bu konulara girmek inanın istemiyorum burada yoksa bu konuda daha diyeceğim pek çok şey var ...


2 Kasım 2015 Pazartesi

Maydanoz Time : Kitap - Benim Yolum Christina Daniels

Herkese BalKes'ten merhabalar millet !

Zımba gibi geri döndüm tempolu hayatıma ! Tembellikte bir yere kadar.10 gün boyuna evimde bi güzel yattım,tatil yaptım resmen.Hem Kasım demek vize demek bilmeyen kaldı mı artık !!!

Neyse efenim ilk gördüğümde çok merak edip bi heyecanla aldığım Aamir Khan'ın hayatını anlatan bi kitap olan Benim Yolum kitabını nihayet bitirdim.Bitirdim fakat umduğumu bulduğumu söyleyemicem.Ben Aamir Khan'ı pek severim,filmlerini de kendisini de,kişiliğini elbette çok bilmem ama tahmin de ederim.İnanılmaz hırslı ve işini severek yapan bir adam.Ona boşuna Bollywood sinemasında "Gözleriyle oynayan adam." demiyorlar.Bence dünyaya özellikle de Türkiye'ye Bollywood sinemasını tanıtan yegane oyunculardan biri.Benim izlemediğim gençlik yıllarına iat daha bir çok filmi varmış meğersem.Ama bence anca pişti,izlenecek kıvama geldi bence Aamir 40'lı yaşlarında.

Kitaba gelicek olursak,kitap öncelikle Aamir'in ağzından yazılmamış elbette ben öyle zannetim ilk başta maalesef.Daha çok biyografi bile değilde belgesel tadında bir kitap olmuş.Okurken cidden kendimi belgesel izliyormuşum gibi hissettim ayrıca Aamir hakkında da çok fazla özel bilgiler verilmemiş,herkes tarafından bilinen şeyler sadece şöyle bi toplanmış diyebilirim.Ayrıca yazarımızda bir hayran bunu da unutmamak lazım.