20 Ekim 2015 Salı

Maydanoz Time : Film - The Martian

Herkese merhabalar efenim ! 

Bu pazar gittiğim ve resmen bayıldığım (Bilimkurgu filmi sevmememe rağmen ) bir film ve hepinize mutlaka izleyin derim,şiddetle tavsiye ediyorum.

The Martian bizim dilimizde Marslı aslında 2014 'ün en çok okunan ve beğenilen Bilimkurgu ödülü almış olan Marslı kitabından uyarlanma.Ben kitabı okumadım fakat okuyan arkadaşlarım kitabı okuduktan sonra filmi izlemenizi hiç tavsiye etmiyor çünkü kitap filmden daha bi harikaymış ve elbette senaryoları pek tutmuyormuş ama filmin başrolünde Matt Damon var desem ? 

Damon bile filmi izlemek için bence başlı başına bir neden.Ayrıca belirtmem gerekir ki bu filmde izledikçe bir kez daha anladım ki çok yaşlanmış,zaman ne çabuk geçiyor değil mi a dostlar ?!





2 yorum:

  1. Dün yaptığın paylaşımı okuyunca hemen sinemya gittk ama seansı 5 dk cık kaçırmışız onun yerine başka bir filme girdik .
    Çok merak ediyorum

    YanıtlaSil

Romantik Film : The Tearsmith

 Herkese merhabalar efenim, Netflix de ergen filmler izlemeyi acilen bırakmam lazım ! Yine Wattpadd den senaryosu çıkmış gibi olan bir film ...