5 Eylül 2015 Cumartesi

Maydanoz Time : Kitap - Sırlar Kasabası Rebecca Warner

Herkese merhabalar efendim !

Bugün biraz geç yayınlıyorum postu çünkü bugün uzuuunnn bi aradan sonra denize gittik bi güzel yüzdüm (buz gibi suda ) güneşlendim falan filan.Akşama doğruda gelince yazamadım maalesef hemen.

Neyse efenim gelelim bugünün kitap postuna.Adıyla ve kapağıyla biraz içeriğini uyumsuz bulduğum ve ilk defa olayların Pakistan'da geçtiği bi kitap okudum ama olaylar hatta isimler bile bizim köylerimizkinden hiç bi farkı yoktu.Yanlış anlaşılmalar ve pişmanlıklarla geçen ömürleri anlatıyor bi Pakistan kasabası içinde.Müslüman bi kasaba olduğu için ölümden,günahtan ve Allah'tan korkan bi kasaba...  Ben ortalama bi kitap olduğunu söyleyebilirim ne öyle çok sıkıcı bıktıran bi cinsten ne de çok sürükleyici hiç elinizden bırakamazsınız diyebileceğim bi kitap.


2 yorum:

  1. O çikolatanın bitterlisini alıyorum ben de. Çok lezzetli :-)

    YanıtlaSil
  2. aynen çikolata cips gibi ama bitteri çok ağır geliyor bana :D

    YanıtlaSil

Romantik Film : The Tearsmith

 Herkese merhabalar efenim, Netflix de ergen filmler izlemeyi acilen bırakmam lazım ! Yine Wattpadd den senaryosu çıkmış gibi olan bir film ...