9 Eylül 2015 Çarşamba

Maydanoz Time : Kitap - Popom Olmadan Asla ! Şişman Kız

Herkese merhabalar efenim !

Yazın böyle kafam dağılsın diye bu tarz bana hiç bi şey katmasa bile eğlencelik kitaplara bayılıyorum okurken o kadar eğleniyorum ve sürükleniyorum ki ne kadar sayfa olursa olsun 1 günde bitiriyorum.Bu tarz kitaplar genelde gerçek hayat hikayesini anlattığı için,kendimi çok yakın hissediyorum.

Evet boyum uzun olmasa bende dombilinin teki olurdum herhalde.Çünkü yemek yemeği çok ama çok seviyorum ! Bende de biraz malum göbekçiklerden var ama inşallah bi daha ki yaza kadar o da erimiş gitmiş olur.Bu kitabı okurken bol bol acıktım ama irademe hakim oldu yine vallahi.Gerçi burada anlatılan kız oldukça kilolu bi 95 kilo kadar onun terkedilmesi üzerine anlatılan bi yemek yeme serüvenini,kendini bulma ve olduğu gibi mutlu olmayı öğrenebilmesini anlatıyor.

Çok severek okudum mutlaka alın okuyun :)






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Romantik Film : The Tearsmith

 Herkese merhabalar efenim, Netflix de ergen filmler izlemeyi acilen bırakmam lazım ! Yine Wattpadd den senaryosu çıkmış gibi olan bir film ...