10 Eylül 2015 Perşembe

Maydanoz Time : Film - Every Secret Thing

Herkese yeni bir günden merhabalar efenim...

Şu sıra hiç bi şey yapasım yok.Her şeye,herkese gıcık oluyorum resmen.Evde boş boş oturduğum için internetsizde olmuyor face,instagrama,twitterda girdikçe delleniyorum.İnsanların saçma sapan yorumları,gövde gösterileri cidden beni insanlıktan soğutuyor artık.

Ülke olarak yine bi kaos dönemindeyiz.Biliyorsunuz ben bu bloğa hiç bi siyasi olayı taşamadım şimdi de elbette taşamayı düşünmüyorum.Ama öyle gülene eğlenede yazmak istemiyorum şu sıra postları sadece kafam dağılsın diye yazıyorum.

Bugünün film postunda yine annemin isteği üzerine izkediğimiz Gerilim-Gizem tadında bi film var.Sonunu yine ben tahmin ettim elbette.Ama karışık bi kurgusu olmasına rağmen başroldekilerin hepsi kadın olduğu için beni izlemeye teşvik eden bi filmdi diyebilirim.Filmde tanıdık Elizabeth Banks ve Dakota Fannig var.Bir cinayet davası üzerina kalmış olan iki genç kızın hikayesini anlatıyor.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Romantik Film : The Tearsmith

 Herkese merhabalar efenim, Netflix de ergen filmler izlemeyi acilen bırakmam lazım ! Yine Wattpadd den senaryosu çıkmış gibi olan bir film ...