9 Ağustos 2015 Pazar

Maydanoz Time : Kitap - Öksüzler Treni Chistina Baker Kline

Herkese yeni bi haftadan merhabalar efenim! Bu senenin çıkış yapan yayınevlerinden biri de Arkadya yayınları bence.Çok tatlı kapak tasarımları ve püsküllü ayraçları ile bayan okuyucularına hitap etmeyi bilmiş diyebilirim.Aslında kış kitaplarını kışın,yaz kitaplarını yazın okumayı seven biri olsam da şu aralar bol bol kışa özlem duyduğumdan bu kitabı da aradan çıkarasım geldi.Hem hala DR 9.90 kampanyası devam ediyor!

Öksüzler Treni;kimsesiz çocukların bi trene doldurulup başka bi eyalete gönderilip sonra da ailelere verilmesini anlatıyor.O trenin içinde bol bol gözyaşı,açlık ve elbette arkadaşlığın o naif dokusu var.İçinde pek aşk bulamayacağınız ama içinizi lime lime edicek daha çok arkadaşlık ve hayatta kalma mücadelesinin öyküsü.Ben beğendim ama benim tarzıma çok fazla da hitap ediyor diyemem ben nedensen yazın hep aşk romanı ya da kafamı dağıtacak eğlenceleri şeyler okumayı seviyorum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kore Dizisi : A Good Day to Be a Dog

 Herkese merhabalar efenim, Fantastik Kore dizilerine devam ediyoruz.En son bu diziyi izledim ve acayip hoşuma gitti.Kızın bir erkekle öpüşü...