19 Ağustos 2015 Çarşamba

Maydanoz Time : Film - Love By The Book

Herkese merhabalar efenim ! Gerilim filmlerinden Romantik filmlere güzel bi U dönüşü yaptım diyebilirim.Hayatıma yön vericek ve hayallerimi depreştircek bi film izledim dün.Türkçe çevirisi Kitabına Uygun Aşk.Bence kitap,kek ve kahve üçlüsünü severler ve bunları hayat felsefesi yapmak isteyenler için ilham veren bi film.Tabi ki de başroldeki kızın dükkanına aşık oldum diyebilirim ayrıca aynı kendimi gördüm hangimiz peri masallarına inanmadık ki hangimiz hep prenses olmayı dilemedik ? Ve tabi ki beyaz atlı prensimizin bizi bulmasını ! :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kore Dizisi : My Lovely Liar

Herkese merhabalar efenim, Bayramın son günündeyiz.Dün ve dünden önce ki geziyordum o yüzlerden buralarla ilgilenemedim.Bugün evde dinlenmec...