27 Ağustos 2015 Perşembe

Maydanoz Time : Film - Frida

Herkese günün 2.postu olan film postundan tekrardan merhabalar efenim !

Frida tabi ki de Frida Kahlo'nun hayatını anlatan bi yapıt diyerek başlayabilirim.Frida'nın filmin bana yansıttıkları kadarıyla söyleyebilirim ki ilginç ve bi o kadar da acıklı bi yaşam öyküsü var.Hastalığımı kadının karakterini oluşturmuş yoksa yaşam şartları kadının karakterine mi uyum sağlamış bunu tam olarak bilemiyorum.Ama çok farklı yapıda bi kadın diyebilirim.Her bi resminde kendi hayatından bi parça var.Geriye bıraktığı resimler aslında hayatının örgüsü,onun acıları,mutluluğu,gözyaşı ... Frida'yı hep bi yerlerde görüyorum ama kimdir nasıl bi yaşamı vardır bu filmi izleyerek merakımı gidermiş oldum diyebilirim.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Ateşin Varisi Sarah J. Maas

 Herkese merhabalar efenim, Çookk uzun bir aradan sonra Cam Şato serisinin 3.kitabı olan Ateşin Varisi kitabına başladım.3.seriden itibaren ...