19 Temmuz 2015 Pazar

Maydanoz Time : Kitap - Yaz Kürşat Başar

Herkese güzel bir pazar gününden merhabalar efenim.Bu perşembe nihayet 2.tatilimiz olan Antalya Otel tatiline gidiyorum.Gelince yine sizi tam tamına 8 günlük tatilde ne haltlar yedim postları bekliyor :)

Şu sıra DR'de 9.90 kitap kampanyası olunca yaz kitaplarına doyamadım vallahi her gittiğimizde 3'er 5'er götürüyorum kitapları.Evde olduğum zamanlarda çayımı pisküvitimi yanıma alıp balkonda kitap sefası yapması pek güzel oluyor :)

Aslında geçen yazın çok meşhur olan bi kitabını okumak bu yaza kısmet oldu.Ama o kadar övüldüğü ve Çok Satılanlara girecek kadar okuyucular bu kitapta ne oldu pek anlayamadım açıkçası.İlk defa okuduğum bi yazar daha çok otobiyografi gibi duruyor ama başka bi isimle anlattığı için kendisini pek emin olamadım yine bu konuda.Sanırım daha çok anılardan oluşan bi kitap.Ama çok bi olayda yok kurgusu çok karışık daha doğrusu kurgu denecek bi şey yok.Zamanlama bi oraya gidiyor bi buraya gidiyor.Yalın ve samimi bir dil tamam ama türünün ne olduğunu anlayamadığım bi kitap oldu diyebilirm ayrıca kitap okurken bana hiç bi zevk vermedi.Ne edebi bi zevk aldım ne de içindeki olaydan aldığım bi haz oldu.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Program : Love Like a K-Drama

 Herkese merhabalar efenim, Bugün bayramda izleyip bitirdiğim ve beni son bölüme kadar saran bir programdan bahsedicem.Program Netflix üzeri...