3 Temmuz 2015 Cuma

Maydanoz Time : Film - Bana Masal Anlatma

Herkese merhabalar efenim.Hatırlarsanız tee kışın İzmir'e geldiğimde Bana Masal Anlatma film ekibi Optimum'a gelmişti bende onları yakından görme fırsatı buldum demiştim.Bu filmlerinin tanıtımı için gelmişlerdi ama ben maalesef o gün işimiz olduğu için filmi oyuncularla birlikte izleyememiştim :(

Daha sonra Bodrum'da ki kampta açıkhava sineması vardı işte o akşam bu filmi izledik ve çokte eğlendik.Araya sıkışan eski film postlarında bu filme ancak sıra geldi.Türk sinemasının böyle Romantik-Komedi-Fantastik tarzda film yapması beni çok sevindirdi açıkçası kadroda bi harika olunca izlemek farz oluyor bu filmi !


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kore Dizisi : The Worst of Evil

 Herkese merhabalar efenim, Bugün size hiç benlik olmayan (polisiye,uyuşturucu kaçakçılığı,aksiyon) ama sırf ikinci yan roldeki kadın için b...