2 Haziran 2015 Salı

Maydanoz Time : Kişisel - Ben Küçükken Mimi



Sevgili Deep Tone beni mimlemiş!

Ay blogger olalı ilk defa mimleniyorum bu yüzden pek bi heyecanlıyım!

Ben küçükken,pek bi hınzırmışım ailemle gittiğim her yerde ortalığı batırmadan,dökmeden ordan çıkmazmışım.Tabi ki de çok haraketli bi çocuk olduğumdan özellikle de pazarlarda çok kaybolurmuşum.

Ben Marmaris'te büyüdüm diskolarda,denizde,sahilde geçti hep  hayatım, sulak alan çocuğu olduğumdan boyum bu kadar uzun zaten bi kıza göre (1.75-1.78 falan).

Hopörlerin yanında bebek arabasında uyuyan bir çocuktum ben hep keyfine özellikle de uykusuna düşkün bir çocuk oldum.Olur olmaz yerlerde uyur kalırmışım babam beni hep sırtında taşırmış eve kadar hatta bunun muhabbetini yaparız hala der ki: ''Benim boyumu kısaltan sensin az mı taşıdım seni omzumda eve!''

Annemi çileden çıkarmaya bayılırmışım gerçi hala bayılırım.Arkamdan terlik fırlatır ben de üzerinde hoplarım : ''Iska ıska '' diye bağırırım annem daha çok kudurur ya da bana vurduğunda ''Acımadı ki acımadı ki'' derim ortalığı velveleye veririm yine :D

Saçma sapan ama İngilizceye çok benzer kendimce bir dil yaratmışım ve onu konuşurmuşum İngilizce bilmeyenler ''Çocuğunuz ne kadar zeki bu yaşta yabancı dil biliyor.''derlermiş oysa tamamen kendim uydurduğum bi dil lagır lugur yarrabi şükür :D

Ama sonradan İngilizceyi öğrendim hem de yine çok küçük bir yaşta babam Amerika'ya gittiğinde benim için karışık yabancı cdler doldurup getirdi yolda yolakta,arabada hep yabancı şarkı dinlerdim tabi Sims oyununda İngilizcem'in gelişmesinde çok katkısı oldu diyebilirim.

Ben sokak çocuğuydum ama çokta bilgisayar oynadım.Erkek gibi yetiştim kızdan çok erkek arkadaşlarım oldu ama buna rağmen futbolu hiç bir zaman çok fazla sevemedim.Silahlı oyunları hep oynadım hala da oynamaktan pek bi zevk alırım.GTA,Metin 2,Counter Vb.

Babam asker olduğundan asker abiler arasında büyüdüm hatta her benden büyük abiye ''asker abi'' demeyi adet edindiğim için  bir keresinde otobüste muavine bile asker abi demişim :D

İşte benim küçüklüğüm böyle hınzır,fırlama,haraketli,neşeli,sakar ve rezil gerçi hala öyleyim bende pek bi değişme yok hala fırlamalıklar yapmaya bayılırım :D

Bu mim işi nasıl olur pek bilmiyorum bu da benim ilk mimim oldu o yüzden mimlenmek isteyen herkesi mimlenmiş sayıyorum !

8 yorum:

  1. Sade ve Derin blogu da beni mimlemiş bu konuda. Ben de ilk defa mimlendim, çok heyecanlandım :-) En kısa zamanda yapıp yazacağım bloguma.

    YanıtlaSil
  2. ne kadar güzel geçmiş çocukluğun yaaaa. çok sevimli çok güldürdün beni yaaa. ya baksana şu eski ingilizcenden bişiler söleseneeeee :))))

    YanıtlaSil
  3. haha vallahi hiç hatırlamıyorum ya annemin anlattığı kadarıyla en çok o çektiği için benden her yerde anlatır rezil eder beni bide iğne ve doktor fobim vardır beni hastahaneleri ayağa kaldırırmışım Bu adam kanımı çaldı imdatt die :D

    YanıtlaSil
  4. şule uzundere.

    yaaa blogundaki yorum kutusunu değiştirir misin yaaa.
    yorum yapamıyorum.
    gugıl plas üyesi değilim diyeee.
    :))))

    YanıtlaSil
  5. Hadi ya. Bir arkadaş daha yazmış, yorum yapamıyorum diye. Ben de neden olduğunu anlamamıştım. Nasıl değiştireceğim ki? Ne yapmam lazım bilmiyorum :-(

    YanıtlaSil
  6. ayarlar yorum kutusu ile ilgili herhalde ama öğrenip sölerim sana. bak arkadaşlarımız var, değmesin yağlı boya, örneğin ona sorabilirsin. o iyi biliyo böle şeyleri. sen sorarsan daha kolay olur anlatır sana. gugıla yaz gelir adresi. adı sevgi :)

    YanıtlaSil
  7. Bir daha denesene. Sanırım yaptım.

    YanıtlaSil
  8. Kocaman çocuklarız biz dimi hepimizin içinde büyümeyen bir çocuk vardır ya önemli olan onu unutmamak böyle özlemle hatırlamaktır ozamanda şimdide neşenizden hiç birşey kaybetmemişsiniz anlaşılan :)

    YanıtlaSil

Kitap - Ateşin Varisi Sarah J. Maas

 Herkese merhabalar efenim, Çookk uzun bir aradan sonra Cam Şato serisinin 3.kitabı olan Ateşin Varisi kitabına başladım.3.seriden itibaren ...